Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Typografická tvorba ve výtvarné výchově na ZŠ

Autor
Zdeněk Hromádka
Datum vložení
15. 10. 2019
115 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
digitální gramotnost1
grafické programy1
grafika
kresba
písmo
tvorba
typografie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Pastorová 28.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Text nabízí jednoduchý a přitom tvůrčí způsob, jak navrátit typografii do středu zájmů žáků.
Typografie je neoprávněně opomíjená a grafické programy ji mohou opět vrátit "do hry"
V žádném případě s nejedná o výtku, ale spíše o povzbuzení autora k tomu, aby se tématem zabýval ještě dále, zkoušel další postupy a metody, které by vedly i k odvážnějším výsledkům. Rozhodně by byla vítána bohatší dokumentace s bohatšími komentáři, porovnávající například různé přístupy a autorská pojetí žáků.
Písmem by to vše nemělo končit, ale naopak začínat - je třeba neskončit vylepšováním výzdoby tříd a nástěnek.
Komentář

Jedná se o užitečnou lekci, jež lze po stránce čtenářská a digitální gramotnosti dále rozvíjet.
Pro její jednoduchý popis doporučuji vyzkoušet a nalézat možnosti jek ji po stránce obsahu prohlubovat.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Zdeněk Hromádka
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 15. 10. 2019
  • Datum vzniku: 14. 10. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay