Flat Stanley
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Lenka Říhová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 13. 05. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Díky Lenko, za další přiblížení tohoto projektu a ukázku různých využití placatého přítele.
Komentář
O Standovi jsem už slyšela vyprávět a jsem moc ráda Lenko, že jste se do toho pustili. Budu se těšit na další zprávy o tom, jak se Standovi u vás líbilo. A doufám, že i já se jednou se Standou setkám. :-)
Komentář
Neuvěřitelný nápad, neskutečné možnosti využití! Zdá se, že ještě někde exituje \"pedagogický Pánbůh\". A já si říkám: \"Jak to, že jsem na to nepřišla sama!\"
Dovolím si zmínit i Tvůj blogový příspěvek, kterým jsi nás tak trochu navnadila - http://lenkari.blogy.rvp.cz/2011/05/03/flat-stanley/
Komentář
ano, je tak jednoduše geniální nebo tak geniálně jednoduché :-). Moc se těším až to vyzkoušíte někdo ze základek...
Komentář
Jano, vyprávěla jsem Standovi o Smržovce, rád by se tam podíval :-)
Komentář
Skoro se mi ani nechce věřit, že je to už 8 let, co jsem Plochého Standu použil jako nosnou ukázku pro kategorii 1. Mezilidské vztahy 5. Vtělení přehledu internetových výukových projektů v publikaci Role internetu ve vzdělávání. Dodnes jsou inspirativní i další kategorie. Jen ty odkazy na konkrétní projekty již v mnoha případech neplatí!
Komentář
Vážený pane Brdičko, když na mě, po té co jsem do vyhledávače poprvé zadala pojem Flat Stanley, vyskočil český text byla jsem překvapená. Překvapení pominulo hned, jak jsem viděla, kdo je pod textem podepsán. Vy si titul vizionář vážně více než zasloužíte. Snad vás stihneme sledovat větším tempem, než s tím osmiletým zpožděním :-). Díky, že nás stále inspirujete.
Komentář
Dnes po jarních prázninách byly naše děti nemálo potěšeny, vrátili se naši první cestovatelé :) http://www.zsstraz.cz/index.php?a=1042
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Z pohledu rozvoje gramotností se nám otevírá prostor pro rozvoj digitální a čtenářské gramotnosti. Digitální gramotnost lze rozvíjet převážně v oblasti tvorby nového obsahu a čtenářskou gramotnost v případě, kdy žáci pracují s texty, které buď sami vypracovali, nebo které zkoumají (např. 2.1 Vyhledávání a propojování přímo i nepřímo vyjádřených informací podle účelu čtení, 2.3 Propojování textu s vlastními znalostmi a zkušenostmi a interpretace).