Vánoční pohádky
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Tematický celek netradičním způsobem seznamuje děti s vánočními zvyky a slavením Vánoc u nás. Je možnou alternativou v případech, kdy se stejnými dětmi pracujeme již několikátý rok a hledáme novou možnost pojetí vánočního období v mateřské škole. Východiskem pro další práci se stala stejnojmenná kniha Zbyňka Malinského. Celek je vhodný pro děti ve věku 3–6 let a poskytuje dostatek námětů pro celé předvánoční období, tj. 4 týdny.
Tematický celek netradičním způsobem seznamuje děti s vánočními zvyky a slavením Vánoc u nás. Je možnou alternativou v případech, kdy se stejnými dětmi pracujeme již několikátý rok a hledáme novou možnost pojetí vánočního období v mateřské škole. Východiskem pro další práci se stala stejnojmenná kniha Zbyňka Malinského. Celek je vhodný pro děti ve věku 3–6 let a poskytuje dostatek námětů pro celé předvánoční období, tj. 4 týdny.
čtenářská gramotnost
1
digitální gramotnost
1
matematická gramotnost
1
práce s příběhem
1
mezilidské vztahy
tradice
Vánoce
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Základní atributy materiálu
- Autor: Eva Rybárová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 16. 11. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
náměty na činnosti pro zapojení všech smyslů
- matematickou gramotnost u dětí rozvíjíme při činnostech s cukrovím, s kapry i při pohybových hrách
- čtenářskou gramotnost u dětí rozvíjíme při práci s příběhy a pohádkami - dítě soustředěně naslouchá čtenému textu, podle své volby se zapojuje do vyprávění nebo do diskuze o přečteném, všímá si atmosféry čteného, předkládá své nápady řešení různých situací
- digitální gramotnost u dětí rozvíjíme při tvorbě vánoční pohlednice za použití digitálního fotoaparátu, ale především při činnostech, kde je důležité stanovovat jednotlivé kroky při řešení problémů a úkolů, porovnávat, uspořádávat a třídit soubory předmětů podle určitého pravidla