Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
kompenzační pomůcky1
počítačové výukové programy1
žáci se SPU1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 24.9.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Videohospitace ukazuje konkrétní pedagogické postupy, jak rozvíjet čtenářskou a digitální gramotnost u žáků se specifickými poruchami učení. Zároveň poskytuje informace o rozvoji čtenářské gramotnosti s pomocí vybraných kompenzačních pomůcek.
Učitel v průběhu vyučovací hodiny využívá především výukovou metodu spočívající ve frontální výuce. Důvodem je realizace skupinové reedukace specifických poruch učení. Není tu poskytnutý prostor pro pedagogické postupy, které by umožňovaly cílenou práci s textem.
Komentář

Jako teoretické východisko pro rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení lze využít článek dostupný zde: https://clanky.rvp.cz/clanek/s/Z/21933/MUZE-POMOCI-UPRAVA-TYPOGRAFIE-ZAKOVI-S-DYSLEXII-NA-CESTE-KE-CTENARSKE-GRAMOTNOSTI.html/ od stejné autorky.

Základní atributy materiálu

  • Autor: PhDr. Kamila Balharová
  • Poskytovatel: Podpora práce učitelů (PPUČ)
  • Datum vložení do systému: 03. 07. 2019
  • Datum vzniku:
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: 1. až 3. ročník ZŠ
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: video
  • Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Další atributy materiálu

  • Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura
  • Gramotnost: čtenářská

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay