Virtuální hospitace - výuka českého jazyka u žáků se SPU (výběr
Autor
PhDr. Kamila Balharová
Poskytovatel
Datum vložení
3. 7. 2019
58
1
0
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Virtuální hodina českého jazyka s žáky 3. ročníku se specifickými poruchami učení. Cílem hodiny je procvičovat čtení s porozuměním s důrazem na rozvoj sluchového rozlišování.
Virtuální hodina českého jazyka s žáky 3. ročníku se specifickými poruchami učení. Cílem hodiny je procvičovat čtení s porozuměním s důrazem na rozvoj sluchového rozlišování.
čtenářská gramotnost
1
kompenzační pomůcky
1
počítačové výukové programy
1
žáci se SPU
1
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: PhDr. Kamila Balharová
- Poskytovatel: Podpora práce učitelů (PPUČ)
- Datum vložení do systému: 03. 07. 2019
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 1. až 3. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura
- Gramotnost: čtenářská
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Jako teoretické východisko pro rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení lze využít článek dostupný zde: https://clanky.rvp.cz/clanek/s/Z/21933/MUZE-POMOCI-UPRAVA-TYPOGRAFIE-ZAKOVI-S-DYSLEXII-NA-CESTE-KE-CTENARSKE-GRAMOTNOSTI.html/ od stejné autorky.