0 ohodnoť!

Plasty - křížovka

Autor
Mgr. Aleš Chupáč
Datum vložení
22.3.2018
37 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
plast
tajenka

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Martina Černá 29.7.2019
  • Hodnocení zdroje:
Kladem příspěvku je jeho snadná využitelnost v praxi díky formě pracovního listu.
Negativně hodnotím skutečnost, že ne všechna zadání v křížovce jsou z oblasti chemie. Má-li být křížovka využita jako motivace, či opakování v hodinách chemie na druhém stupni ZŠ, bylo by vhodnější, aby veškeré dílčí otázky vycházely ze vzdělávacího oboru chemie.
Komentář

Křížovka v hodinách chemie slouží jako skvělý motivační prvek, k jehož kladům patří zejména časová nenáročnost. Mimo to, že jejím prostřednictvím lze žáky motivovat, aktivizovat a upevnit jejich získané vědomosti, lze díky ní také rozvíjet čtenářskou gramotnost. V tomto případě by učitel měl žákům zadat studijní text na dané téma (v tomto případě plasty) a po přečtení textu by žáci měli za úkol vyplnit uvedenou křížovku, která by ověřila, nakolik porozuměli textu a dovedou jej interpretovat.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Aleš Chupáč
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 09. 02. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay