Praotec Čech
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Text k rozvoji čtení s porozuměním a k opakování starých pověstí českých obsahuje vetřelce z jiných pověstí. Žáci tyto vetřelce vyhledávají a identifikují, odkud věty-vetřelci pocházejí. Vetřelce stačí vynechat.
Text k rozvoji čtení s porozuměním a k opakování starých pověstí českých obsahuje vetřelce z jiných pověstí. Žáci tyto vetřelce vyhledávají a identifikují, odkud věty-vetřelci pocházejí. Vetřelce stačí vynechat.
čtenářská gramotnost
1
čtení s porozuměním
Staré pověsti české
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Zdeněk Sotolář
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 10. 03. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Doslovné porozumění je samozřejmou součástí čtenářské gramotnosti. Zadání by bylo vhodné rozšířit o vyznačení neznámých slov a objasňování jejich významu. Žáci by mohli formulovat otázky, na které text dává odpověď. Připravený text nabízí i další využití. Vyučující by mohl zařadit předčítání pověsti původní verze A. Jiráska a žáci by oba texty mohli porovnat (obsah, styl apod.).