Čtení s porozuměním - maluj věty
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pracovní list je určen pro samostatnou práci žáků v období prvopočátečního čtení. Žáci čtou jednoduché texty a jejich porozumění prokážou nakreslením odpovídajícího obrázku.
Pracovní list je určen pro samostatnou práci žáků v období prvopočátečního čtení. Žáci čtou jednoduché texty a jejich porozumění prokážou nakreslením odpovídajícího obrázku.
čtenářská gramotnost
1
vizualizace
1
čtení s porozuměním
kresba
prvopočáteční čtení
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Iva Urbancová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 19. 01. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Jaroslava Hrnčárková
1.2.2010
Komentář
Výborný nápad. Udělala jsem si pokračování s těmito větami:
Jelen se pase u lesa. Ota má pytel. Jula nese mísu. U domu je lípa. Táta nese poleno. Tady máme noty. Na míse je malina. Pes má salám.
Jelen se pase u lesa. Ota má pytel. Jula nese mísu. U domu je lípa. Táta nese poleno. Tady máme noty. Na míse je malina. Pes má salám.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Doporučuji, aby si učitel promyslel, jakým způsobem úkol zadá vzhledem k individuálním dispozicím žáků. Pečliví žáci by mohli strávit značnou část času kreslením na úkor čtení, které je zde hlavním cílem. Někteří žáci neradi kreslí.
Pracovní list rozvíjí čtenářskou gramotnost na úrovni doslovného porozumění čteného textu a zároveň napomáhá nácviku čtenářské strategie vizualizace (vytváření vlastních představ). Bylo by vhodné, aby si učitel ověřil, co žák nakreslil a případně se doptal proč. Žáci by svá řešení mohli sdílet i ve dvojici a nad kresbami si povídat. Propojovali by čtené se svou vlastní zkušeností.