Chatbot EMA
5 skvělé

Pohádka O třech prasátkách

Autor
Miloš Novotný
Datum vložení
22. 3. 2018
48 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
čtenářské strategie1
digitální gramotnost1
čtení s porozuměním
pohádka

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Havlínová 11.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Přiměřenost textu uvedené věkové skupině. Navazující úkoly přesahují čtený text a jsou směřovány tak, aby žáci využili své předchozí zkušenosti. Umožňují učiteli, aby odlišil zadání směrem ke schopnostem a potřebám jednotlivých žáků (není podmínkou, že všichni musí plnit všechny úkoly).
Komentář

Čtenářská gramotnost je rozvíjena nejen jako doslovné porozumění a orientace ve čteném textu, ale učitel může žáky vhodně vést k využívání některých čtenářských strategií (vyjasňování neznámých slov, shrnování v průběhu čtení).
Aktivitu by bylo možno rozšířit a řešit zadání: "Zapamatoval sis pohádku? Pokus se ji někomu vypravovat." s využitím aplikace (https://www.storyboardthat.com/), ve které by žáci vizualizovali přečtenou pohádku a následně by ji převyprávěli a sdíleli se spolužáky. Rozvíjena by byla digitální gramotnost, kdy žák řeší úkoly a situace i za použití digitálních technologií.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Miloš Novotný
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 09. 02. 2008
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay