Pohádka O třech prasátkách
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Zpracování klasické české pohádky vede žáky ke čtení s porozuměním. Během práce s textem se žáci seznámi i s pracovním postupem výstavby domu.
Zpracování klasické české pohádky vede žáky ke čtení s porozuměním. Během práce s textem se žáci seznámi i s pracovním postupem výstavby domu.
čtenářská gramotnost
1
čtenářské strategie
1
digitální gramotnost
1
čtení s porozuměním
pohádka
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Miloš Novotný
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 09. 02. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Čtenářská gramotnost je rozvíjena nejen jako doslovné porozumění a orientace ve čteném textu, ale učitel může žáky vhodně vést k využívání některých čtenářských strategií (vyjasňování neznámých slov, shrnování v průběhu čtení).
Aktivitu by bylo možno rozšířit a řešit zadání: "Zapamatoval sis pohádku? Pokus se ji někomu vypravovat." s využitím aplikace (https://www.storyboardthat.com/), ve které by žáci vizualizovali přečtenou pohádku a následně by ji převyprávěli a sdíleli se spolužáky. Rozvíjena by byla digitální gramotnost, kdy žák řeší úkoly a situace i za použití digitálních technologií.