Chatbot EMA
4 zdařilé

Čti s porozuměním – Adélčino trápení se zahradničením

Autor
Mgr. Petra Cemerková Golová
Datum vložení
22. 3. 2018
41 1 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
matematická gramotnost1
čtení s porozuměním
komunikační výchova
písemný pokyn
sloh

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Havlínová 10.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Pracovní list je připraven tak, že umožňuje učiteli rozlišit zadání podle schopností a dovedností žáků. Propojuje dovednost čtení s porozuměním (čtenářská gramotnost) a využití osvojeného matematického aparátu (matematická gramotnost). Skvěle propojuje čtení textu a práci s odpovídající ilustrací.
Komentář

Texty by bylo možné využít i s žáky, kteří ještě nemají dobře zvládnutou techniku čtení. Stačilo by označit texty (první jedním symbolem, druhý dvěma symboly, třetí třemi symboly), učitel předčítá, žáci sledují obrázek a poté vyznačí příslušný text (orientují se podle počtu symbolů).

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Petra Cemerková Golová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 14. 10. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 14.10.2010

Komentář

Perfektní. Nakopíruji a rozhodím mezi "rychlíky". Později jistě vyzkouším se všemi druháky.
Alena Kabelíková 14.10.2010

Komentář

Moc pěkné - určitě co nejdřív použiji.