Čti s porozuměním – Adélčino trápení se zahradničením
Autor
Mgr. Petra Cemerková Golová
Poskytovatel
Datum vložení
22. 3. 2018
82
1
2
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Materiál obsahuje pracovní list určený k procvičování čtení s porozuměním. Žák přiřazuje k obrázku vždy jeden ze tří textů a podle písemných pokynů plní jednoduché úkoly.
Materiál obsahuje pracovní list určený k procvičování čtení s porozuměním. Žák přiřazuje k obrázku vždy jeden ze tří textů a podle písemných pokynů plní jednoduché úkoly.
čtenářská gramotnost
1
matematická gramotnost
1
čtení s porozuměním
komunikační výchova
písemný pokyn
sloh
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Cemerková Golová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 14. 10. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Pavlína Hublová
14.10.2010
Komentář
Perfektní. Nakopíruji a rozhodím mezi "rychlíky". Později jistě vyzkouším se všemi druháky.
Alena Kabelíková
14.10.2010
Komentář
Moc pěkné - určitě co nejdřív použiji.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Texty by bylo možné využít i s žáky, kteří ještě nemají dobře zvládnutou techniku čtení. Stačilo by označit texty (první jedním symbolem, druhý dvěma symboly, třetí třemi symboly), učitel předčítá, žáci sledují obrázek a poté vyznačí příslušný text (orientují se podle počtu symbolů).