K vybraným otázkám výuky kybernetické bezpečnosti
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
V textu diskutujeme vybrané otázky výuky kybernetické bezpečnosti v rámci školního vzdělávání. Nabízí ucelené pojednání o slepých skvrnách, které se v pedagogické praxi mohou objevovat při dosahování některých očekávaných výstupů revidovaných Rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání. Text byl připraven v rámci publikační činnosti oddělení vzdělávání Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost.
V textu diskutujeme vybrané otázky výuky kybernetické bezpečnosti v rámci školního vzdělávání. Nabízí ucelené pojednání o slepých skvrnách, které se v pedagogické praxi mohou objevovat při dosahování některých očekávaných výstupů revidovaných Rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání. Text byl připraven v rámci publikační činnosti oddělení vzdělávání Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost.
digitální gramotnost
digitální hygiena
digitální kompetence
kybernetická bezpečnost
NÚKIB
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: David Kudrna
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 09. 2021
- Datum vzniku: 23. 09. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.