0 ohodnoť!

Digitální kompetence pro wellbeing

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
3.5.2021
5 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

bezpečnost
digitální gramotnost
digitální kompetence
digitální občanství
digitální wellbeing
informační gramotnost
kreativita
mediální gramotnost
Partnerství 2030
plnění osobních cílů
sdílení
spolupráce
Strategie 2030+
zdraví

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 03. 05. 2021
  • Datum vzniku: 03. 05. 2021
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Neumajer 5.5.2021

Komentář

Výborný článek!
Myslím, že věta "Fyzické zdraví nejvíce ohrožuje dlouhý čas strávený u stolních počítačů (desktop)" jistě platila pro většinu dětí v době pandemie covidu 19, ale u teenagerů byl a bude minimálně stejně, ale spíše více problematický čas strávený se smartphonem, který používají mnohdy častěji, než stolní počítače. Předpokládám, že rozdíl bude i podle pohlaví - dívky spíše komunikují na telefonu, chlapci spíše paří hry na počítači.
Bořivoj Brdička 7.5.2021

Komentář

Dnes je Digital Wellness Day - https://summit.digitalwellnessday.com/

K tomu fyzickému zdraví - to jsem myslel tak, že největší vliv má sezení u počítače, tj. desktop či notebook. Přenosné přístroje jsou rizikem spíše pro duševní zdraví, tedy závislost. Samozřejmě, že hranice není ostrá.