Digitální kompetence pro wellbeing
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Studie vypracovaná v rámci pracovní skupiny Wellbeing projektu Partnerství 2030, který podporuje realizaci Strategie 2030+.
Studie vypracovaná v rámci pracovní skupiny Wellbeing projektu Partnerství 2030, který podporuje realizaci Strategie 2030+.
bezpečnost
digitální gramotnost
digitální kompetence
digitální občanství
digitální wellbeing
informační gramotnost
kreativita
mediální gramotnost
Partnerství 2030
plnění osobních cílů
sdílení
spolupráce
Strategie 2030+
zdraví
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 03. 05. 2021
- Datum vzniku: 03. 05. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Ondřej Neumajer
5.5.2021
Komentář
Výborný článek!
Myslím, že věta "Fyzické zdraví nejvíce ohrožuje dlouhý čas strávený u stolních počítačů (desktop)" jistě platila pro většinu dětí v době pandemie covidu 19, ale u teenagerů byl a bude minimálně stejně, ale spíše více problematický čas strávený se smartphonem, který používají mnohdy častěji, než stolní počítače. Předpokládám, že rozdíl bude i podle pohlaví - dívky spíše komunikují na telefonu, chlapci spíše paří hry na počítači.
Myslím, že věta "Fyzické zdraví nejvíce ohrožuje dlouhý čas strávený u stolních počítačů (desktop)" jistě platila pro většinu dětí v době pandemie covidu 19, ale u teenagerů byl a bude minimálně stejně, ale spíše více problematický čas strávený se smartphonem, který používají mnohdy častěji, než stolní počítače. Předpokládám, že rozdíl bude i podle pohlaví - dívky spíše komunikují na telefonu, chlapci spíše paří hry na počítači.

Bořivoj Brdička
7.5.2021
Komentář
Dnes je Digital Wellness Day - https://summit.digitalwellnessday.com/
K tomu fyzickému zdraví - to jsem myslel tak, že největší vliv má sezení u počítače, tj. desktop či notebook. Přenosné přístroje jsou rizikem spíše pro duševní zdraví, tedy závislost. Samozřejmě, že hranice není ostrá.
K tomu fyzickému zdraví - to jsem myslel tak, že největší vliv má sezení u počítače, tj. desktop či notebook. Přenosné přístroje jsou rizikem spíše pro duševní zdraví, tedy závislost. Samozřejmě, že hranice není ostrá.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.