Chatbot EMA
Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 22.10.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Materiál poskytuje informace o specifikách jazykového vzdělávání žáků se sluchovým postižením tak, aby mohly být využity při rozvoji jejich gramotností přímo ve školské praxi. Nechybí odkazy na další zdroje, ve kterých je možné dohledat konkrétní data.
V rámci popisu specifik vzdělávání žáků se sluchovým vzděláváním je kladen důraz především na jazykové vzdělávání a s tím spojený rozvoj především čtenářské gramotnosti.
Komentář

Materiál je součástí souboru textů, které popisují specifika vzdělávání žáků se sluchovým postižením. Soubor se věnuje mnoha tématům vztahujícím se k této problematice včetně tématu pro praktický život žáků zásadnímu - výuce českého jazyka a s tím souvisejícímu rozvoji čtenářské gramotnosti.
Materiál je využitelný pro školskou praxi nejen svými komentáři k jazykovému vzdělávání žáků se sluchovým postižením (a tedy i k rozvoji čtenářské gramotnosti) ale i praktickými doporučeními pro pedagogy, která se týkají procesu výuky žáků se sluchovým postižením obecně .

Základní atributy materiálu

  • Autor: Průvodce upraveným RVP ZV
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 23. 05. 2019
  • Datum vzniku: 14. 09. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: nelze určit
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay