Padlet aneb Hobbys und Sport ve výuce němčiny
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Padlet je online aplikace a všestranný nástroj, který je jednoduchý na přípravu a intuitivní pro uživatele, kteří chtějí vkládat a soustředit obsah k jednomu tématu na jedno místo. Padlet lze využít v jakékoliv vyučovací hodině. Široké využití má zvláště v hodinách cizích jazyků. Místo klasických brainstormingových nástrojů či bez nutnosti připravovat žákům hlasovací zařízení lze žáky s využitím jejich mobilních zařízení vtáhnout a aktivizovat kdykoliv během hodiny.
Padlet je online aplikace a všestranný nástroj, který je jednoduchý na přípravu a intuitivní pro uživatele, kteří chtějí vkládat a soustředit obsah k jednomu tématu na jedno místo. Padlet lze využít v jakékoliv vyučovací hodině. Široké využití má zvláště v hodinách cizích jazyků. Místo klasických brainstormingových nástrojů či bez nutnosti připravovat žákům hlasovací zařízení lze žáky s využitím jejich mobilních zařízení vtáhnout a aktivizovat kdykoliv během hodiny.
cizí jazyky
1
cloudové technologie
1
digitální gramotnost
1
ICT
1
německý jazyk
1
online nástroje
1
Padlet
1
IT dovednosti
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Ivana Brabcová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 06. 01. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Aktivitu je vhodné zařadit pro rozvoj digitální gramotnosti žáků. Největší potenciál leží skryt v oblasti Sdílení a spolupráce prostřednictvím digitálních technologií (dle příručky Digitální gramotnost v uzlových bodech vzdělávání), konkrétně lze naplňovat cíle pro 4. období: žák "sdílí data, informace a obsah se svými vrstevníky a volí pro to vhodnou technologii". Je vhodné se žáky po skončení aktivity zařadit zpětnou vazbu a diskuzi na téma, ve kterých případech by virtuální nástěnku v běžném i školním životě využili a proč. Další doporučenou oblastí, na kterou bychom se z hlediska digitální gramotnosti mohli zaměřit by mohla být oblast Správa dat, informací a digitálního obsahu, očekávaný výstup učení např. ukládá informace tak, aby je mohl efektivně třídit a vyhledávat.