0 ohodnoť!

Jak využít mobilní telefon při výuce němčiny

Autor
Michal Jakeš
Datum vložení
4.12.2018
4 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

anglický jazyk1
digitální gramotnost1
německý jazyk1
Jazyk a jazyková komunikace
komunikativní výuka

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 27.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Navržená aktivita reaguje na možnost využívat různé nástroje ve výuce včetně mobilních telefonů samotných žáků. Vhodně navrhuje využití SMS zpráv pro zopakování si gramatického jevu v situaci, která přímo odkazuje na využití v reálném životě.
V aktivitě jsou využívána reálná čísla studentů. Toto by se mohlo jevit jako problematické zvlášť v momentě, kdy by aktivitu chtěl využít vyučující mladších žáků a někteří žáci by i sebe mobilní telefony neměli nebo měli omezené možnosti posílat zprávy. Řešením by mohlo být využití školního vybavení i ve formě PC, např. SMS generátor, který nabízí stránky www.classtools.net/SMS
Komentář

Díky aktivitě je přímo rozvíjena digitální gramotnost žáků, jelikož využívají osobní zařízení k vlastnímu učení. Aktivita má velký potenciál pro rozvoj žáků v oblasti digitální gramotnosti.
Po úpravě aktivity vzhledem novým k výukovým cílům v oblasti digitální gramotnosti, je možné se věnovat těmto oblastem:
- Etika v digitálním prostředí (Žáci by mohli rozpoznávat etické a neetické chování.)
- Vývoj technologií a společnosti (Žáci by mohli hodnotit výhody komunikace v dnešní době a způsoby komunikace v minulosti s ohledem na využívání ICT.)
- Ochrana zdraví (Diskuze nad tématem čas strávený komunikací pomocí mobilní technologie a vliv na naše zdraví.)

Základní atributy materiálu

  • Autor: Michal Jakeš
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 23. 01. 2008
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay