5 skvělé

Podívejte se na památky očima dětí aneb projekt

Autor
Lukáš Bajer
Datum vložení
4.12.2018
16 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

anglický jazyk1
český jazyk1
čtenářská gramotnost1
digitální gramotnost1
ICT1
projekt1
využití technologií1
praktická čeština

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 20.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Aktivita byla autorem pečlivě naplánována s jasnými cíli. Efektivně využil dostupné ICT nástroje, se kterými společně se studenty pracovali. Autor se nebojí popsat i dílčí neúspěchy a vyhodnotit jejich příčiny.
Aktivita by si zasloužila aktualizaci vzhledem k rychlému vývoji ICT nástrojů, které lze pro splění dílčích úkolů využít.
Jako cíle aktivity bych doporučila:
Každý žák dostane příležitost vytvořit referát o historické památce ve svém okolí s využitím technologií.
Každý žák jej vytvoří a dostane zpětnou vazbu podle daných kritérií.
Komentář

Aktivita kromě jiného velice vhodně rozvíjí digitální gramotnost žáků. Ti se setkávají v průběhu roku s nástroji, se kterými se učí efektivně pracovat. Učí se sdílet si navzájem myšlenky ve virtuálním prostoru, spolupracovat na tvorbě dokumentů online, vytvářet a upravovat digitální obsah nebo vyhledávat a posuzovat relevantnost informací.
Vzhledem k tomu, že se ICT nástroje neustále vyvíjejí, k dílčím úkolům by v současné době pravděpodobně byly použity jiné. Místo kamery by žáci využili mobilní telefony nebo tablety. Výstupem by pravděpodobně nebylo DVD, ale video, které by škola mohla sdílet na svých webových stránkách. Pro tvorbu elektronické knihy by mohl být využit nástroj BookCreator. Možností bychom našli samozřejmě více.
Při práci s texty může být vhodně zvolenými úkoly rozvíjena i čtenářská gramotnost.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Lukáš Bajer
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 04. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay