Podívejte se na památky očima dětí aneb projekt
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Článek popisuje postupné kroky vzniku dvojjazyčného DVD, které autor vytvářel spolu s žáky 8. ročníku ZŠ v hodinách anglického a českého jazyka.
Článek popisuje postupné kroky vzniku dvojjazyčného DVD, které autor vytvářel spolu s žáky 8. ročníku ZŠ v hodinách anglického a českého jazyka.
anglický jazyk
1
český jazyk
1
čtenářská gramotnost
1
digitální gramotnost
1
ICT
1
projekt
1
využití technologií
1
praktická čeština
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Lukáš Bajer
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 22. 04. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Jako cíle aktivity bych doporučila:
Každý žák dostane příležitost vytvořit referát o historické památce ve svém okolí s využitím technologií.
Každý žák jej vytvoří a dostane zpětnou vazbu podle daných kritérií.
Aktivita kromě jiného velice vhodně rozvíjí digitální gramotnost žáků. Ti se setkávají v průběhu roku s nástroji, se kterými se učí efektivně pracovat. Učí se sdílet si navzájem myšlenky ve virtuálním prostoru, spolupracovat na tvorbě dokumentů online, vytvářet a upravovat digitální obsah nebo vyhledávat a posuzovat relevantnost informací.
Vzhledem k tomu, že se ICT nástroje neustále vyvíjejí, k dílčím úkolům by v současné době pravděpodobně byly použity jiné. Místo kamery by žáci využili mobilní telefony nebo tablety. Výstupem by pravděpodobně nebylo DVD, ale video, které by škola mohla sdílet na svých webových stránkách. Pro tvorbu elektronické knihy by mohl být využit nástroj BookCreator. Možností bychom našli samozřejmě více.
Při práci s texty může být vhodně zvolenými úkoly rozvíjena i čtenářská gramotnost.