Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

cizí jazyky
digitální gramotnost
digitální technologie
IT dovednosti

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ondřej Neumajer
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 14. 01. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

RNDr. I. Marek 14.1.2016

Komentář

Co se týče v článku zmiňovaných \"digitálních technologií\", radím jazykářům NESPĚCHEJTE! Všechny ty online služby internetu kdoví-kolikáté-už generace, online aplikace, případně aplikace ke stažení totiž \"fungují\" (či spíše nefungují)  podobně, jako před desítkami let sharewareové a freewarové programy pro tehdejší desktopy. Kdepak \"nekonečné množství pedagogických příležitostí\" - pouze nekonečný žrout času. Pravděpodobnost, že naleznete něco použitelného, je srovnatelná s šancí na objevení padesátikoruny na školním hřišti. Není to úplně vyloučené, ale spoléhat na to je pošetilé. Pokud se vyskytne něco opravdu použitelného, časem se to k vám donese i když nebudete vyvíjet žádnou mimořádnou aktivitu.


Chovejte se maximálně konzervativně. Vyhněte se exotickým aplikacím a pracujte výhradně s daty. Každý tablet umí HTML (popř. Javascript) a není nic, co by nešlo sdělit tímto formátem. Když už musíte lovit programy, najděte si něco na přehrávání videa. To musí stačit!


Tak mě napadá - to se mi to radí chovat se konzervativně, když sám používám iTools od Oxford University Press. Ale to snad je jiná kategorie. Koupeno v kamenném obchodě, od zavedené firmy, instalováno z cédéčka a funguje zcela off-line.



Ale zpět k těm super-moderním digitálním technologiím. Naštěstí existují ještě další, které článek ignoruje. Školní datová síť. Školní datová bezdrátová síť. Lokální WiFi síť v jazykové učebně. Školní webové stránky. Školní datové úložiště. Pokud tyto prostředky spolehlivě fungují, však ono jazykáře napadne, co se s nimi dá podnikat.

Bořivoj Brdička 21.1.2016

Komentář

Tentokrát s dr. Markem nesouhlasím. Tedy v něčem má pravdu. Je mimořádně obtížné si najít zdrarma online takový nástroj, který byste pak mohli používat beze změny několik let, nejlépe až do důchodu. Takto svět už nikdy vypadat nebude!
Vaším úkolem je vědět, která služba v daném čase je zrovna schopna vaši potřebu uspokojit. K tomu, abyste to dokázali ale nemusíte zkoumat \"nekonečné množství pedagogických příležitostí\". Je třeba jen mít kvalitně nastavené osobní vzdělávací prostředí, v němž funguje kolektivní inteligence. Máte-li ho, dozvíte se o aktuálních možnostech od kolegů, kteří již každou takovou službu či aplikaci vyzkoušeli před vámi a ukazují vám cestu. Třeba se nakonec i vy jednou stanete čelnými učiteli ukazujícími cestu ostatním - viz Hippelova technologická inovace ve školství.

RNDr. I. Marek 21.1.2016

Komentář

It´s impossible to avoid being misquoted on this bloody project, praví jeden ze Staranských teorémů.


Zajímavé, jak mohu mít pravdu v něčem, co netvrdím, a jak pan Brdička se mnou dokáže současně nesouhlasit a říkat (jinými slovy) totéž, co já. Nejspíš je páně Brdičkovo vnímání psaného textu, jakož i reality, neslučitelné s mým.