5 skvělé

Videokonference s neznámou třídou ve výuce angličtiny

Autor
Mgr. Petra Boháčková
Datum vložení
4.12.2018
14 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

cizí jazyky1
digitální gramotnost1
Google1
Hangout1
ICT1
IT dovednosti1
komunikace v online prostředí1
mezinárodní spolupráce1
online nástroje1
sdílení online1
spolupráce online1
videokonference1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 11.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Aktivita obsahuje nejen oborové cíle, ale i cíle gramotností. Díky využití informační a komunikační technologie dochází k rozvoji digitální gramotnosti. Velkým přínosem popsané aktivity je, že autorka vás provede krok za krokem přípravou videokonference, navrhne způsob zpětné vazby pro žáky, nabídne čtenářům alternativní možnosti a doporučí z vlastní zkušenosti, čemu věnovat zvýšenou pozornost.
Aktivita je vhodná především pro učitele, kteří nejsou v užívání ICT úplní začátečníci. Na druhou stranu lze využít školního správce ICT nebo jiného učitele, který si s ICT tyká, aby s přípravou a s realizací vypomohl v případě technických potíží.
Komentář

Z hlediska digitální gramotnosti jsou rozvíjeny cíle, které se týkají sdílení a komunikace v online prostředí, využívání ICT pro osobní i vzdělávací účely, vyhledávání v online zdrojích nebo spolupráce online.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Petra Boháčková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 07. 12. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 7.12.2015

Komentář

Pokud by to snad někoho zajímalo, tento projekt patří do kategorie Analýza dat a byl dříve běžně realizován i bez video-konferenčních nástrojů pod názvem Geogame. Většinou s více partnery najednou jako zeměpisná soutěž pro celou třídu. Řekl bych, že i takováto forma využívající asynchronní komunikační nástroje může být stále ještě zajímavá. Viz http://it.pedf.cuni.cz/~bobr/role/projekty/proj725.htm.