Hry s pohádkou O třech prasátkách
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
V následujícím příspěvku se děti blíže seznámí s klasickou pohádkou O třech prasátkách. Prostřednictvím her a dalších souvisejích činností si upevní děj pohádky, učí se pamatovat si krátké texty a rozumět jim, seznámí se s dalšími domácími zvířaty. Zároveň se u dětí rozvíjí fantazie, představivost a samostatné uvažování.
V následujícím příspěvku se děti blíže seznámí s klasickou pohádkou O třech prasátkách. Prostřednictvím her a dalších souvisejích činností si upevní děj pohádky, učí se pamatovat si krátké texty a rozumět jim, seznámí se s dalšími domácími zvířaty. Zároveň se u dětí rozvíjí fantazie, představivost a samostatné uvažování.
čtenářská gramotnost
1
digitální gramotnost
1
matematická gramotnost
1
práce s příběhem
1
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Miroslava Strakatá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 23. 11. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
nabídka různorodých činností
MG - dítě porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu (kolik mláďat, hry s domečky...), třídí objekty podle jednoduchých daných kriterií (domácí zvířata)
ČG -dítě si vybaví informace ze čteného textu, všímá si atmosféry čteného (seznámení s textem, skládání pohádky, divadlo)
DG - dítě dodržuje pravidla her a jiných činností (pohybová hra), zachycuje skutečnost ze svého okolí a vyjadřuje své představy pomocí různých technik (stavění domečků)