Chatbot EMA
5 skvělé

Cestujeme po Evropě

Autor
Eva Rybárová
Datum vložení
4. 12. 2018
24 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Česká republika1
čtenářská gramotnost1
digitální gramotnost1
Evropa1
matematická gramotnost1
multikulturní1
stát1
země1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Jana Smolková 4.7.2019
  • Hodnocení zdroje:
Pestrá, promyšlená nabídka činností, vhodné formy - prožitkové aktivity, zapojení všech smyslů, v přirozených souvislostech. Zapojení kuchařek, rozšiřování digitální gramotnosti dospělých.
Komentář

Tematický celek má velký potenciál v rozvoji gramotností. Například v činnosti „Cesta do Itálie“: matematická gramotnost -třídí a vhodně organizuje dílčí výsledky pro svou další badatelskou činnost - třídí objekty podle jednoduchých kritérií (s využitím manipulativních činností)
čtenářská gramotnost - forma a uspořádání textu - rozpozná různé druhy textů (báseń, pohádku, příběh, naučný text), rozpozná nadpis, rozpozná začátek textu
digitální gramotnost - řešení problémů a inovací - řeší úkoly a situace, myslí kreativně, předkládá "nápady", stanovuje postupy/kroky řešení elementárních/jednoduchých problémů
Doporučení: pozor na terminologii, v tomto příspěvku jsou očekávané výstupy formulované jako cíle.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Eva Rybárová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 05. 01. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay