Cestujeme po Evropě
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Během projektu Cestujeme po Evropě se děti seznamují s Evropou a začlenením ČR v ní. U dětí se prohlubuje poznatek o národním uvědoměním, spolu s poznáním vzájemné potřebnosti ČR a závislosti na ostatních státech.
Během projektu Cestujeme po Evropě se děti seznamují s Evropou a začlenením ČR v ní. U dětí se prohlubuje poznatek o národním uvědoměním, spolu s poznáním vzájemné potřebnosti ČR a závislosti na ostatních státech.
Česká republika
1
čtenářská gramotnost
1
digitální gramotnost
1
Evropa
1
matematická gramotnost
1
multikulturní
1
stát
1
země
1
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Eva Rybárová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 05. 01. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Tematický celek má velký potenciál v rozvoji gramotností. Například v činnosti „Cesta do Itálie“: matematická gramotnost -třídí a vhodně organizuje dílčí výsledky pro svou další badatelskou činnost - třídí objekty podle jednoduchých kritérií (s využitím manipulativních činností)
čtenářská gramotnost - forma a uspořádání textu - rozpozná různé druhy textů (báseń, pohádku, příběh, naučný text), rozpozná nadpis, rozpozná začátek textu
digitální gramotnost - řešení problémů a inovací - řeší úkoly a situace, myslí kreativně, předkládá "nápady", stanovuje postupy/kroky řešení elementárních/jednoduchých problémů
Doporučení: pozor na terminologii, v tomto příspěvku jsou očekávané výstupy formulované jako cíle.