Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální kompetence1
digitální technologie1
experimenty1
badatelsky orientovaná výuka
badatelství
Chemie
matematická gramotnost
pětiminutovka
PPUČ
přírodovědná gramotnost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Jakub Holec 22.7.2021 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Zajímavá badatelská aktivita inspirovaná reálným environmentálním problémem - vznik kyselých dešťů a okyselování životního prostředí. Aktivita je nenáročná na materiální vybavení - pokud nejsou k dispozici měřící sondy, tak je možné využít pH metr, v nouzovějším režimu i univerzální indikátorové papírky.
Spalování síry je náročné na větrání prostor, ideální je možnost využití digestoře. Při plně otevřených oknech lze realizovat také.
Komentář

Experiment, který žákům umožňuje seznámení se s principem vzniku kyselých dešťů. Aktivita přitom umožňuje využití všech badatelských kroků - od položení výzkumné otázky, přes tvorbu hypotézy a realizaci pokusu, po záznam výsledků experimentu a důležitou diskuzi na téma oxidů, které mají dopad na životní prostředí.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Lenka Vojíková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 25. 07. 2020
  • Datum vzniku: 24. 07. 2020
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: nelze určit
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: video
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay