Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

aktivizační metody výuky
badatelsky orientovaná výuka
Biologie
Chemie
PPUČ
přírodní vědy

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Václav Fiala
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 29. 11. 2019
  • Datum vzniku: 28. 11. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 28.11.2019

Komentář

Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru \"Mnoho námětů pro badatelské úlohy je dostupných díky absolventským pracím a projektům uvedených v úvodu. V současné době také vznikla publikace Badatelský deník\" je hezké, je ale takový problém uvést konkrétní odkazy na tyto zdroje? Nešlo by je doplnit?

Miroslav Melichar 10.12.2019

Komentář

https://zsbrigadniku.edupage.org/text/?text=teachers/-9


https://zsbrigadniku.edupage.org/a/prirodovedne-predmety


https://zsbrigadniku.edupage.org/text/?eqa=dGV4dD10ZXh0MTcmc3VicGFnZT0y


Výše jsou odkazy na webovou stránku autora a jeho školy, třetí odkaz je přímo na BOV chemie - není mi jasné, proč pan autor nepřidal některý z těchto odkazů k článku alespoň následně po mém upozornění.


Další odkazy: Absolventské práce: Na systému Theses se mi na dotaz \"Badatesky orientovaná výuka chemie? objevily jen 2 práce zaměřené na SŠ, dostupná je jen jedna z nicha je převážně orientovaná teoreticky.


UK v Praze vyhledává podle klíčových slov, nabídně ohromný počet prací, z nichž se konkrétního tématu týká více asi jen malý počet. Závěrečné práce existují, ale hledají se špatně.


JU Č.B. nemá ve svém projektu chemii, UP Olomouc nabízí materiál i rpo chemii ke stažení po registraci.


Nekontroloval jsem dostupnost projektů uvedených ve 2. odstavci článku.

Václav Fiala 1.2.2020

Komentář

Děkuji panu Melicharovi za doplnění odkazů. Doplním tedy ještě konkrétní odkaz na zmíněný Badatelský deník: https://www.badatelskydenik.cz/


Jinak JU sice nemá ve svém projektu přímo chemii, nicméně ta je pěkně \"schovaná\" v jiných projektech, např. v biologii (témata jako fyziologie rostlin, proč jsou rostliny zelené) nebo v životním prostředí (témata jako Kvalita vody, obsah fluoridu, obsah kyseliny octové). Odkaz zde (zvídavý učitel nechť si jednotlivá témata projde dle svého uvážení): http://www.sciencezoom.cz/cs/vzdelavaci-programy-a-bov