Pastýřka a kominíček
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Autorka představuje metody kritického myšlení, které využívá s žáky 3. tříd při čtení pohádky H. Ch. Andersena. Jedná se o podvojný deník, metodu doporuč a poslední slovo patří mně. Doplňuje ještě vlastní nápady na další metody vedoucí k porozumění textu.
Autorka představuje metody kritického myšlení, které využívá s žáky 3. tříd při čtení pohádky H. Ch. Andersena. Jedná se o podvojný deník, metodu doporuč a poslední slovo patří mně. Doplňuje ještě vlastní nápady na další metody vedoucí k porozumění textu.
čtenářská gramotnost
metody RWCT
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Naďa Černá
- Poskytovatel: Podpora práce učitelů (PPUČ)
- Datum vložení do systému: 03. 07. 2019
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 1. až 3. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura
- Gramotnost: čtenářská
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.