O výuce neslyšících
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Autor upozorňuje na hlavní problémy při výuce neslyšících žáků. Zaměřuje se zejména na komplikace související s výukou českého jazyka.
Autor upozorňuje na hlavní problémy při výuce neslyšících žáků. Zaměřuje se zejména na komplikace související s výukou českého jazyka.
český jazyk
čtenářská gramotnost
komunikační bariéra
neslyšící žák
výuka neslyšících
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Václav Chmelíř
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 05. 08. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Marie Holá
5.2.2011
Komentář
Dobrý den,
zajímá mne váš názor na výuku českého jazyka u neslyšících žáků v prvních rocích školní docházky.
Je podle vás vhodnější užívat při výuce ČJ znakový jazyk, nebo znakovanou češtinu?
Děkuji, M.H.
zajímá mne váš názor na výuku českého jazyka u neslyšících žáků v prvních rocích školní docházky.
Je podle vás vhodnější užívat při výuce ČJ znakový jazyk, nebo znakovanou češtinu?
Děkuji, M.H.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.