5 skvělé

Bruslařky bez bruslí

Autor
Michal Simandl
Datum vložení
4.12.2018
8 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
matematická gramotnost1
Badatelé.cz
badatelsky orientovaná výuka
badatelský přístup ve vzdělávání žáků
podmínky života na Zemi
pokus
pozorování rostlin
rostlina

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Jakub Holec 7.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Učební činnost je především badatelsky orientovanou výukou, ve které žáci pracují s informacemi v textech a plánují si postup pro ověřování jimi stanovených hypotéz.
Žáci dostanou do skupin (dvojic) již připravené texty o živočiších na vodní hladině. Z hlediska práce s informacemi by mohlo být žádoucí, aby žáci dostali příslušně zaměřené odborné texty, ve kterých budou potřebné informace dohledávat a dále s nimi pracovat při formulaci jejich otázek. To však nese vyšší časové nároky.
Komentář

Ve fázi zkoumání problému žáci rozvíjí čtenářskou gramotnost při práci s informacemi v textech o živočiších pohybujících se na vodní hladině, na základě těchto informací si kladou otázky a vybírají z nich ty, které jsou ověřitelné. K těmto otázkám formulují hypotézu V tomto lze vidět potenciál rozvoje čtenářské gramotnosti. Při ověřování hypotézy si žák stanovuje postup ověřování domněnky, při čemž přehledně zaznamenává postup a výsledky své badatelské činnosti.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Michal Simandl
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 20. 01. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay