Chatbot EMA
4 zdařilé

Informatika – Co už umím I.

Autor
Mgr. Petra Cemerková Golová
Datum vložení
22. 3. 2018
64 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
matematická gramotnost1
ICT
Informační a komunikační technologie
informatika
PC
počítač
prověrka na počítači
řez písma
samostatná práce na počítači
typ a velikost písma

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 4.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Žáci v aktivitě vztahují učivo k sobě samému. Po úpravě textu dle zadání se žáci mj. zamýšlejí nad tím, kde všude okolo nich v životě se vyskytuje počítač.
Aktivita nevyužívá plného potenciálu zvlášť pro rozvoj gramotností.
Komentář

Z hlediska rozvoje gramotností se nabízí zařadit aktivity pro rozvoj matematické a čtenářské gramotnosti.
Během práce s textem se nabízí možnost využít některé z metod jako je např. I.N.S.E.R.T. Žáci by si tak označili barevně informace pro ně nové, známé, důvěryhodné nebo nedůvěryhodné (dle zadání pedagoga). Z hlediska rozvoje matematické gramotnosti se nabízí možnost pracovat s jednoduchou tabulkou. Žáci by mohli získávat data, vkládat je do tabulky, která by mohla být připravená od vyučující. Možné by bylo i využití zobrazení dat v tabulce.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Petra Cemerková Golová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 16. 09. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay