Chatbot EMA
5 skvělé

Vzdělávací obor Fyzika a digitální technologie

Autor
Drahomíra Pecinová
Datum vložení
4. 12. 2018
52 1 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost1
digitální technologie
Fyzika
klíčové kompetence
oborové didaktiky
přírodní vědy
rámcový vzdělávací program

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Michal Černý 25.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Přesto, že článek je teoretický, pozitivně hodnotím snahu autora doporučit učitelům dvě inspirativní úlohy, které demonstrují využívání digitálních technologií ve výuce fyziky. Úlohy jsou určeny spíše pro gymnázia.
Komentář

Příspěvek se zabývá využitím digitálních technologií ve výuce fyziky. Jedná se o kvalitně zpracovaný článek, který je podložen mnoha relevantními zdroji. Autor v příspěvku popisuje propojení digitálních technologií a fyzikálního vzdělávání z hlediska Rámcových vzdělávacích programů pro ZŠ a gymnázia. I přes skutečnost, že příspěvek byl publikován téměř před čtyřmi lety, je stále aktuální. Velmi pozitivně vnímám zařazení dvou úloh, které slouží jako demonstrace využití digitálních technologií v hodinách fyziky. Jedná se o samostatné články Těžiště České republiky a Využití senzoru GPS. Obě úlohy mohou sloužit jako inspirace pro učitele fyziky na gymnáziu.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Drahomíra Pecinová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 06. 01. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Maršák 12.1.2016

Komentář

Kvalitně zpracovaný a užitečný článek.

Ondřej Neumajer 17.1.2016

Komentář

Zájemcům o využití digitálních technologií vřele doporučuji německou publikaci iStage 2: Smartphones in Science Teaching, která je ukázkou provázání výuky fyziky a ICT par excellence. Je k dispozici v angličtině i němčině. Na stránkách Science on Stage Deutschland je navíc mnoho dalších podkladů pro učitele přírodních věd, které využívají ICT.