Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost
DZS
e-Skills
European Schoolnet
klíčové kompetence
programování

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Vladimíra Pavlicová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 13. 11. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 14.11.2014

Komentář

Již nějaký čas se velmi pozorně zabývám tím, jaká data DZS do evropských výzkumů poskytuje. Snaha vylepšovat naše postavení je totiž kontraproduktivní a vede MŠMT k přesvědčení, že je vše v pořádku. I zde lze takové náznaky vypozorovat.
Zpráva např. na str.14 uvádí, že máme programování povinné na SŠ se včeobecným zaměřením. To není pravda. Snaží se dádávat naše úspěchy v eTwinningu do souvislosti s kurzy metodiky výuky programování pro učitele (str.23). Myslím, že to není možné. Zavádějící je i (fakticky správné) tvrzení, že máme programování integrováno do ŠVP na regionální úrovni. To pak vypadá, jako že se jedná o záležitost plošnou.
Na několika místech je zmiňovám náš nový právě schválený plán Strategie digitálního vzdělávání 2020. Ten sice posun, který tento výzkum sledoval, jednoznačně obsahuje, ale jeho realizace zatím vůbec není jistá. Jsem si jist, že budeme muset ještě hodně bojovat, chceme-li mít \"informatické myšlení\" integrováno v RVP ZŠ do roku 2020 (stávající je vysloveně nevhodný). A to je přesně to, co by mělo být hlavním závěrem - k čemu nás chtěl EUN touto studií přimět.

E Kocourek 14.11.2014

Komentář

\"velká část zemí v současné době zvažuje posílení role\" -- copak to asi znamená? Že v některých zemích některé školy chtějí rozšířit nabídku služeb, které poskytují svým zákazníkům - žákům a rodičům žáků? Nebo že v některých zemích si ministerští úředníci našli nové téma, které odborně zpracují?