Chatbot EMA
0 ohodnoť!

100 + 8 zajímavostí ze života naší školy a obce

Autor
Martin Müller
Datum vložení
8. 2. 2019
27 2 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Český jazyk a literatura1
čtenářská gramotnost1
čtení s porozuměním1
digitální gramotnost1
práce s textem1
PPUČ
výukové aktivity

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Ivana Kolářová 22.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Aktivita podporuje práci ve skupinách. Žáky vede k zamyšlení nad prostředím, ve kterém žijí, porovnání s minulostí, vyhledávání různých zajímavostí o svém okolí a při tom rozvíjí čtenářskou i digitální gramotnost.
Komentář

Materiál lze využít i na 2. stupni. Žáci dostanou úkol získat co nejvíce informací o své obci. Mohou využít veškeré dostupné zdroje - samozřejmě včetně digitálních. Učí se vyhledávat a třídit získané informace, uvědomovat si věrohodnost jednotlivých informací a zdrojů, se kterými pracovali. Dochází tak k rozvíjení digitální gramotnosti. Při práci s textem a jeho porozumění rozvíjí také gramotnost čtenářskou.

Hana Havlínová 11.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Text popisuje aktivitu, kterou si vyučující může snadno upravit podle podmínek školy a dané obce / města. Žáci vyhledávají informace v odlišných textech, porovnávají je a diskutují nad nimi (čtenářská gramotnost).
Komentář

Při práci s doporučenými digitálními zdroji je rozvíjena i gramotnost digitální.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Martin Müller
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 08. 02. 2019
  • Datum vzniku: 17. 01. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay