5 skvělé

Vlaky

Autor
Mgr. Eva Burdová, Svatopluk Mareš
Datum vložení
22.3.2018
9 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

pravo-levá orientace1
aplikační problém
jízdní řád
matematická gramotnost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Jitka Jarníková 30.7.2019
  • Hodnocení zdroje:
PL jsou výbornou didaktickou pomůckou pro učitele. Nejen že jsou pěkně formálně zpracované, ale svou nápaditostí, jednoduchostí a cílenými otázkami mají velký potenciál pro rozvoj gramotností.
Součástí PL je sebehodnocení žáků, což je vynikající!
Doporučila bych nepoužívat v PL zdrobněliny.
Komentář

Materiál je zaměřen na matematickou gramotnost v aplikační úloze.
Jedná se o OVU gramotností:
1.1 dovede samostatně i ve skupině řešit zadanou úlohu přiměřené náročnosti - v celém PL
1.1 hledá vlastní postupy a strategie řešení úlohy - PL bod 5
2.1 řeší situaci nebo úlohu podle posloupnosti jednoduchých instrukcí (návodů, algoritmů) - PL bod 4, 5
5. 2 porozumí písemnému i ústnímu zadání konkrétního úkolu - v celém PL
PL je v hodný pro individuální způsob práce, příp.později ve skupinách, kdy si žáci svá řešení představí a řeší rozdíly v jejich řešení (pokud budou).

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Eva Burdová, Svatopluk Mareš
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 21. 10. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay