Rychlost
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
Anotace
Rychlost; sestavení a naprogramování robota pro hodiny fyziky. Žák sestaví robota podle návodu nebo obrazového návodu. Zvolí si vhodné programovací prostředí a vytvoří program pro ovládání robota. Na základě kritérií na funkčnost robota následně modifikuje program a za pomoci robota testuje jeho funkčnost. Vzdělávací oblast dle RVP G: Informatika a informační a komunikační technologie Obor: Informatika a informační a komunikační technologie Vzdělávací obsah: DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE Učivo: hardware – funkce prostředků ICT, jejich částí a periferií, technologické inovace, digitalizace a reprezentace dat Téma hodiny: Naprogramování robotické stavebnice Lego Mindstorms Konkrétní cíle hodiny: Žák: - sestaví robota podle zadání - zvolí si programovací prostředí - vytvoří program - otestuje funkčnost programu - upravuje jednotlivé parametry programu dle potřeby Očekávaný výstup dle RVP G: Žák: orientuje se v možnostech uplatnění ICT v různých oblastech společenského poznání a praxe; ovládá, propojuje a aplikuje dostupné prostředky ICT Třída, resp. věková skupina žáků: 1. ročník vyššího stupně gymnázia (SŠ), žáci 15-16 let Potřebné pomůcky, materiály: - počítač s internetovým připojením - robotická stavebnice LEGO Mindstorms - SW - barevné lepicí pásky Aplikace a technologie: - EV3 Classroom - MakeCode Použité zdroje informací: žádné Integrace v rámci RVP: Informatika a informační a komunikační technologie – algoritmizace úloh Integrace se životem žáka: Rozpohybování vlastnoručně postaveného robota Organizace výuky: - individualizovaná výuka - výuka ve třídě - vyučovací hodina Metody výuky: - samostatná práce ve dvojici - diskuse - objevování - experiment - problémová výuka - praktické činnosti Typ vyučovací hodiny: - smíšený účel – hodina plní několik didaktických funkcí Součást výstupu: - struktura hodiny s časovým plánem
                                            Rychlost; sestavení a naprogramování robota pro hodiny fyziky. Žák sestaví robota podle návodu nebo obrazového návodu. Zvolí si vhodné programovací prostředí a vytvoří program pro ovládání robota. Na základě kritérií na funkčnost robota následně modifikuje program a za pomoci robota testuje jeho funkčnost. Vzdělávací oblast dle RVP G: Informatika a informační a komunikační technologie Obor: Informatika a informační a komunikační technologie Vzdělávací obsah: DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE Učivo: hardware – funkce prostředků ICT, jejich částí a periferií, technologické inovace, digitalizace a reprezentace dat Téma hodiny: Naprogramování robotické stavebnice Lego Mindstorms Konkrétní cíle hodiny: Žák: - sestaví robota podle zadání - zvolí si programovací prostředí - vytvoří program - otestuje funkčnost programu - upravuje jednotlivé parametry programu dle potřeby Očekávaný výstup dle RVP G: Žák: orientuje se v možnostech uplatnění ICT v různých oblastech společenského poznání a praxe; ovládá, propojuje a aplikuje dostupné prostředky ICT Třída, resp. věková skupina žáků: 1. ročník vyššího stupně gymnázia (SŠ), žáci 15-16 let Potřebné pomůcky, materiály: - počítač s internetovým připojením - robotická stavebnice LEGO Mindstorms - SW - barevné lepicí pásky Aplikace a technologie: - EV3 Classroom - MakeCode Použité zdroje informací: žádné Integrace v rámci RVP: Informatika a informační a komunikační technologie – algoritmizace úloh Integrace se životem žáka: Rozpohybování vlastnoručně postaveného robota Organizace výuky: - individualizovaná výuka - výuka ve třídě - vyučovací hodina Metody výuky: - samostatná práce ve dvojici - diskuse - objevování - experiment - problémová výuka - praktické činnosti Typ vyučovací hodiny: - smíšený účel – hodina plní několik didaktických funkcí Součást výstupu: - struktura hodiny s časovým plánem
                                            
                                        
                                                    bloky
                                                
                                                
                                                    EV3 Classroom
                                                
                                                
                                                    Java
                                                
                                                
                                                    Lego Mindstorms
                                                
                                                
                                                    MakeCode
                                                
                                                
                                                    programování
                                                
                                                
                                                    robotika
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Patrik Klofáč
 - Poskytovatel: ICT a digitální výuka
 - Datum vložení do systému: 11. 08. 2022
 - Datum vzniku: 31. 05. 2022
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
 - Ročník: Střední škola
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: webová stránka
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ne
 
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Informatika a informační a komunikační technologie
 
- Gramotnost: digitální/informační
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.