Videa pro výuku fotosyntézy
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Fotosyntéza, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí možnosti, jak oživit výuku fotosyntézy pomocí moderních technologií, promítnutím videa či zapojením vzdělávací aplikace. Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.
Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Fotosyntéza, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí možnosti, jak oživit výuku fotosyntézy pomocí moderních technologií, promítnutím videa či zapojením vzdělávací aplikace. Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.
aplikace
Didaktika – Člověk a příroda A
fotosyntéza
ICT ve výuce
Přírodopis
tablet
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Lenka Benediktová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 12. 02. 2020
- Datum vzniku: 11. 02. 2020
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Jakub Holec
7.4.2020
Komentář
Článek uvádí několik příkladů aplikací pro mobilní zařízení, které je možné využívat při výuce fotosyntézy. Bylo by fajn k jednotlivým aplikacím rozpracovat jejich využití ve výuce konkrétními učiteli, doplnit zkušenost s danou aplikací, doporučení učitele, ukázky práce žáků apod. V projektu Didaktika - Člověk a příroda A jste s učiteli tyto náměty pravděpodobně ověřovali. Je možné na článek v tomto navázat? Každopádně děkuji, jde o užitečný zdroj pro podporu výuky přírodopisu, ve které učitelé využívají možností digitálních technologií.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.