Přehled koncepcí vzniku života
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Lenka Benediktová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 25. 01. 2020
- Datum vzniku: 24. 01. 2020
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na Wikipedii zrovna nenazmačují hluboké přemýšlení o problému.
Nedozvíme se např., odkud pochází \"Krátká a výstižná je definice života\". Jak se liší kreašní teorie a teorie intel. designu?
Opravdu platí, že křesťanská kreační teorie \" předpokládá opakované zásahy do vývoje života\"? A tvrzení, že \"Tato teorie je často v souladu s různými církevními dogmaty\", je velmi zvláštní. Buď je v souladu s dogmaty nebo není. Ale \"často\"? Církevní dogmata jsou zpravidla chápána jako dohmata římsko.katolické církve. Nevím, jak je to třeba u mormonů, ale to se nás snad až tak netýká.
Můj komnetář už zhruba dosáhl délky článku, takže stačí.

Komentář
Vzhledem k tomu, že můj komentář nevyvolal žádnou reakci,tak jsme si vyhledal informace o tom, co vlastně je Projekt didaktika - člověk a příroda A.
Dozvěděl jsem se třeba toto:\"Vprvní části projektu se učitelé zúčastní didaktického výzkumu, kdy budou společně soborovými didaktiky z VŠ vytipovávat a definovat kritická a klíčová místa kurikula jednotlivých oborů. Následně budou ve výuce testovat nově vytvořené moduly zaměřené na tato místa kurikula. Za tuto činnost budou učitelé placeni (DPP)\" (Citováno z:https://www.zssusice.cz/dokumenty/projekty/didaktika_clovek_priroda.pdf)
V anotaci tohoto článku se hovoří o tom, že jde o materiál, který pomáhá řešit výuku jednoho z kritických míst. Pro běhlo už zmíněné testování totoho modulu v praxi? Zřejmě mělo do konce roku 2019. S jakými výsledky?
Na první pohled se mi zdá, že materiál nic pro praxi nepřináší, ale jen naplňuje povinnost zveřejnit nějaký výstup pro učitele, což je grantem požadováno. Doufám, že grant vyžaduje i zveřejnění výsledků testování materiálu.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.