Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
prvouka
virtuální hospitace
žák se sluchovým postižením

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 23.10.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Videohospitace nabízí několik pedagogických postupů, jak ověřit osvojení učiva předmětu prvouka žáky s rozdílnými možnostmi a předpoklady. V průběhu hodiny je zároveň s tím rozvíjena i čtenářská gramotnost u jednotlivých žáků.
Škoda, že se v hodině nepracovalo s literárním textem navázaným k tématu vyučovací hodiny. Zde by se to, ve vztahu k rozvoji čtenářské gramotnosti, nabízelo.
Komentář

Virtuální hodina prvouky ve třídě 1. ročníku, kde je orálně vzděláván žák se závažným sluchovým postižením, umožňuje nahlédnout do procesu vzdělávání pestré heterogenní třídy. Cílem hodiny je opakování učiva předmětu prvouka pomocí aktivit zohledňujících individuální možnosti žáků a cíleně směřující zároveň za rozvojem čtenářské gramotnosti.
Informace k hodině, pracovní materiály, pomůcky, ukázky žákovských prací je možné nalézt na Digifoliu https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=14540

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ing. Marek Drahovzal
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
  • Datum vzniku: 27. 08. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: nelze určit
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: video
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay