Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

český jazyk1
čtenářská gramotnost1
sluchové postižení1
speciální vzdělávací potřebz
virtuální hospitace
vzdělávání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 22.10.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Videohospitace provádí diváka krok za krokem vyučovací hodinou českého jazyka žáků se sluchovým postižením. Materiál umožňuje předat uživateli velmi názornou informaci o specifikách jazykového vzdělávání žáků se sluchovým postižením tedy rovněž o rozvoji čtenářské gramotnosti. Hodina je opatřena titulky v českém jazyce. Technicky je možné pohybovat se v čase prostřednictvím obsahu videa.
Uvítala bych komentář učitele, který by popsal konkrétněji souvislost mezi rozvojem čtenářské gramotnosti - výukou psané češtiny a výukou českého znakového jazyka.
Komentář

Videohospitace dovoluje nahlédnout do výuky českého jazyka žáků se sluchovým postižením ve škole zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákona. Dokladuje naplnění školské legislativy, která zaručuje žákům vzdělávaným v českém znakovém jazyce souběžné vzdělávání v českém psaném jazyce. Materiál ukazuje pedagogické postupy, které neslyšící učitel používá k rozvoji čtenářské gramotnosti u svých žáků. Některými z nich (např. vrstevnické učení, práce s chybou, práce s pomůckou, dramatizace) se mohou, při rozvoji této gramotnosti, inspirovat i učitelé běžných žáků vzdělávaných v heterogenní třídě

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ing. Marek Drahovzal
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
  • Datum vzniku: 08. 08. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: nelze určit
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: video
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay