Specifika komunikace se žákem se zrakovým postižením
Autor
Průvodce upraveným RVP ZV
Poskytovatel
Datum vložení
23. 5. 2019
93
1
0
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Doporučení, inspirace a náměty
Doporučení, inspirace a náměty
čtenářská gramotnost
1
matematická gramotnost
1
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Průvodce upraveným RVP ZV
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 23. 05. 2019
- Datum vzniku: 23. 03. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Materiál je součástí souboru textů, které se zabývají specifiky vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Texty popisují konkrétní postupy, které jsou vhodné pro výuku žáků v jednotlivých vzdělávacích oblastech a mají tedy přesah i do procesů učení, které směřují k rozvoji gramotností.
Texty mají pouze informativní charakter, poskytují první vhled do tématu. Nasměrují ale čtenáře ke konkrétnostem, kterými je vhodné se zabývat při rozvoji gramotností u žáků se zrakovým postižením ve školské praxi.