Chatbot EMA
5 skvělé

Velká data? Ne, děkuji!

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
26 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

analogie
atomová bomba
Citizen Ex
hybridní válka
James Bridle
studená válka
velká data
zbraně hromadného ničení

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 18. 12. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 19.12.2017

Komentář

Vynikající text pro nácvik kritického myšlení žáků. Žáčkové mohou třeba soutěžit kdo první najde v textu lež. Dále který žáček těch lží najde víc. Delší zamyšlení by vyžadovala rozvaha, v jakém poměru jsou v textu nepravdivé výroky proti výrokům jenom nepodloženým. Pro ty nejschopnější a nejvytrvalejší žáky by byl určený úkol odhalit, zda vůbec je v textu nějaký věrohodný výrok.

Bořivoj Brdička 19.12.2017

Komentář

Ještě stěstí, že tím lhářem nejsem já, ale James Bridle.
Měli bychom se pana Kocourka zeptat, co je jeho pravda?

E Kocourek 20.12.2017

Komentář

Aha, tak lhářem není pan Brdička. Ale nějaké lži v tom článku jsou, že? Škoda, že pan Brdička nepoužívá nějaký prostředek, kterým by naznačil pravdivostní hodnotu výroků v článku.


Začnu banalitami: Rusko není totalitní stát. Příležitost (a touha) Moskvy ovládnout celý svět není větší nežli světovládná příležitost a touha Washingtonu, Brusele, Berlína a George Sorose.


A teď to zajímavé: prý "pro nás občany odkojené demokracií není jiné cesty než prostě o problémech světa mluvit a snažit se pro jejich řešení získat dostatečnou veřejnou podporu." Ale jistě že je jiná cesta, a kdekoho napadne, že spíše než řešit problémy světa by měl vymýšlet a získávat podporu pro řešení problémů místních. A ty údajné problémy světa nechat koňům ze dvou důvodů: jednak o nich nemá dostatečné informace, druhak mu do toho nic není.


Ti občané odkojení demokracií, to je kdo? Nějaká extra aktivní odrůda potížistů?

Bořivoj Brdička 20.12.2017

Komentář

Máme tedy jasno. Rusko je podle pana Kocourka demokratickým státem, v němž každý může protestovat, jak chce, média sdělovat, co chtějí, a vládce se nepokouší vražděním zastrašovat. Nikdo se tam nesnaží ovlivňovat názory lidí pomocí dezinformací!
Budeme si tedy hledět jen toho svého a snažit se ovládnout celý svět. Připouštím, že tato politika vítězí i jinde, nejen v Rusku a Číně. Absoultně ale není pravda, že nám do toho nic není.  Předpokládám, že každému musí být jasné, k čemu takové snažení nutně musí vést.