Chatbot EMA
5 skvělé

Práce s mobilním telefonem ve výuce chemie a informatiky

Autor
Romana Hartmanová
Datum vložení
4. 12. 2018
6 1 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost1
Fyzika1
Přírodopis1
digitální mikroskop
Chemie
informatika
krystal
mobil
polarizační mikroskopie
projekt

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Martina Černá 23.8.2019
  • Hodnocení zdroje:
Velmi zajímavá aktivita pro žáky druhého stupně ZŠ a nižšího gymnázia. V příspěvku je uveden popis přípravy a realizace aktivity včetně možných komplikací. V závěru jsou uvedeny názorné ukázky výstupů projektu v podobě fotografií. Tato badatelská aktivita rozvíjí digitální gramotnost napříč předměty chemie, fyzika a přírodopis.
Poměrně velká náročnost na přípravu, organizaci a potřebné vybavení, které není zcela běžné na všech školách (mikroskop s adaptérem na mobilní telefon, polarizační fólie).
Komentář

Publikovaný příspěvek popisuje projekt, který byl realizován na základní škole. Nevýhodou je poměrně velká náročnost na přípravu, organizaci a potřebné vybavení, které není zcela běžné na všech školách (mikroskop s adaptérem na mobilní telefon, polarizační fólie). Pozitivně vnímám popis přípravy včetně možných komplikací a uvedení názorné ukázky výstupů projektu v podobě fotografií. Popsaná aktivita může být realizována jako kombinace skupinové laboratorní práce a individuální práce žáka s vlastním mobilním zařízením. Tato aktivita rozvíjí digitální gramotnost napříč předměty chemie, fyzika a přírodopis. Žák využívá pro školní práci a plánování svého času využívá technologie, kombinuje je a samostatně rozhoduje, které pro jakou činnost či řešený problém použít; navrhuje různé postupy k řešení vybraných problémů pomocí digitálních technologií; vytváří a upravuje digitální obsah v různých formátech, dané formáty kombinuje (vytváří webové prezentace, infografiku a multimédia), vyjadřuje se za pomoci digitálních prostředků ke splnění stanovených cílů; ukládá informace tak, aby je mohl v případě potřeby najít a použít i někdo jiný, s kým spolupracuje využívá digitální technologie ke sdílení dat, informací a obsahu s vybranými lidmi a k týmové práci.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Romana Hartmanová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 30. 11. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Lukáš Válka 1.12.2017

Komentář

Ve Sway je překlep. Kyselina ciRTonová.

Miroslav Melichar 6.12.2017

Komentář

Krásný příklad tvořivosti a vytrvalosti. Za podobné výkony  dříve obdivovali zahraniční hosté české vědce, kteří s jednoduchým zařízením a nápaditostí získávali výsledky srovnatelné s daleko lépe vybavenými laboratořemi ve světě.