Vybavení 1:1 nestačí
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Článek informuje o vývoji v potřebě vybavenosti žáků různými digitálními přístroji v závislosti na typu úlohy, na níž pracují.
Článek informuje o vývoji v potřebě vybavenosti žáků různými digitálními přístroji v závislosti na typu úlohy, na níž pracují.
1:1
BYOD
CoSN
Julie Evans
One-to-many
Project Tomorrow
Speak Up
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 01. 09. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
ondrej@neumajer.cz
3.9.2016
Komentář
Ano, poměr 1:1 není konečný.
Nedávno jsme dokončili publikaci Inkluzivní vzdělávání s využitím digitálních technologií, v ní popisuji (od stránky 74) fenomen BYOD - přines si vlastní zařízení. S poměrem \"větším\" nežli 1:1 jsem se setkával zatím spíše ojediněle, ale v každé třídě takoví žáci byli. Je tedy pravděpodobné, že ve školách, kde škola nabízí školní přenosná zařízení může být více zařízení na žáka bežností. Skoro všechny děti dnes používají chytrý telefon.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.