Šest činností, při kterých učiteli pomůže tablet
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Michal Černý
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 18. 02. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Výborný podklad pro to, jak vysvětlit (po stopadesáté), že tablet není náhradou aktivit na PC, ale jejím užitečným doplněním a hlavně nástrojem, díky kterému se můžeme jednodušeji zaměřit na vzdělávací cíle, které digitální společnost potřebuje - komunikace, online spolupráce odkudkoliv a kdykoliv, pohodlné a rychlé sdílení a publikace výsledků, mobilita... děkuji

Komentář
Po stopadesáté, to by bylokrásné. Obávám se, že to ale bude více:-)
V článku mi chybí významnější využití senzorů. Ano, spíše je využívají žáci při práci s tabletem, ale i v rukou učitele jich lze mnoho využít. Nejvíce asi GPS.

Komentář
Naprosto souhlasím, ale bohužel většinový názor je jiný - http://goo.gl/EZbOKa. Vždycky mne zarazí, jak jednoduše dokážou i učitelé odsoudit to, co neznají a s čím nemají zkušenosti.

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.