Nástup tabletů je definitivním vítězstvím 1:1
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Článek popisuje aktuální situaci v oblasti plošného zavádění tabletů do výuky ve školách i celých školských obvodech vyspělých zemí a předkládá odkazy na důležité materiály s problematikou související.
Článek popisuje aktuální situaci v oblasti plošného zavádění tabletů do výuky ve školách i celých školských obvodech vyspělých zemí a předkládá odkazy na důležité materiály s problematikou související.
1:1
Android
Apple
Google
iOS
iPad
iTunes
podcast
tablet
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 14. 03. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Lucie Slejšková
14.3.2011
Komentář
Zajímavý odhad vývoje, díky. Pan Brdička to velmi dobře ví, protože sám diskutuje - tedy pro ostatní - v diskusích se shodou okolností hovoří nyní i o tom, do jaké míry se ve škole "podřizovat" nebo "přizpůsobovat" technologiím. Téma s tímto článkem jistě souvisí - proto, jestliže vás zaujme, podívejte se i do diskuse: http://diskuze.rvp.cz/vie...7&t=17399.
Mgr. Růžena Pekařová
14.3.2011
Komentář
Technologie jdou velmi rychle dopředu. Je dobré být v obraze. Jen se prám, kdo nám bude \"péct housky\"?
Ivana Černá
14.3.2011
Komentář
Souhlasím s Růženou Pekařovou, samospasitelnost technologií a techniky na straně jedné a potřeba naučit děti, jak normálně žít, jak funguje rodina, jak si lidi mají umět pomoci atd.- na to jsou všechny tablety i tabletky krátké. RUR učitelka Karla Čapka být nechci...Ivana Černá
Bořivoj Brdička
14.3.2011
Komentář
Je pro mě docela smutné číst takovéto vzkazy. Zcela souhlasím, že se musíme snažit své žáky naučit normálně žít. Připouštím i to, že skutečnost, že se to nějak nedaří, určitým způsobem souvisí s technologiemi. Zásadně ale nesouhlasím s vaší představou, že ten problém můžeme řešit bez využití technologií. To je bohužel mezi našimi učiteli velmi oblíbený omyl!
Ivana Černá
17.3.2011
Komentář
Jen jsem se vyjádřila k tomu, že nelze odhlížet od toho, že škola je stále dílnou lidskosti....vliv technologií a jejich potřebu nepopírám, to bych měla místo počítače břidlicovou tabulku. A naopak kladně hodnotím to, že jste mě svým článkem přiměl k hlubšímu přemýšlení o daném problému. Což je určitě velkým pozitivem Vašeho příspěvku a děkuji Vám za to.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.