Chatbot EMA
5 skvělé

Nástup tabletů je definitivním vítězstvím 1:1

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
50 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

1:1
Android
Apple
Google
iOS
iPad
iTunes
podcast
tablet

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 14. 03. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Lucie Slejšková 14.3.2011

Komentář

Zajímavý odhad vývoje, díky. Pan Brdička to velmi dobře ví, protože sám diskutuje - tedy pro ostatní - v diskusích se shodou okolností hovoří nyní i o tom, do jaké míry se ve škole "podřizovat" nebo "přizpůsobovat" technologiím. Téma s tímto článkem jistě souvisí - proto, jestliže vás zaujme, podívejte se i do diskuse: http://diskuze.rvp.cz/vie...7&t=17399.
Mgr. Růžena Pekařová 14.3.2011

Komentář

Technologie jdou velmi rychle dopředu. Je dobré být v obraze. Jen se prám, kdo nám bude \"péct housky\"?
Ivana Černá 14.3.2011

Komentář

Souhlasím s Růženou Pekařovou, samospasitelnost technologií a techniky na straně jedné a potřeba naučit děti, jak normálně žít, jak funguje rodina, jak si lidi mají umět pomoci atd.- na to jsou všechny tablety i tabletky krátké. RUR učitelka Karla Čapka být nechci...Ivana Černá
Bořivoj Brdička 14.3.2011

Komentář

Je pro mě docela smutné číst takovéto vzkazy. Zcela souhlasím, že se musíme snažit své žáky naučit normálně žít. Připouštím i to, že skutečnost, že se to nějak nedaří, určitým způsobem souvisí s technologiemi. Zásadně ale nesouhlasím s vaší představou, že ten problém můžeme řešit bez využití technologií. To je bohužel mezi našimi učiteli velmi oblíbený omyl!
Ivana Černá 17.3.2011

Komentář

Jen jsem se vyjádřila k tomu, že nelze odhlížet od toho, že škola je stále dílnou lidskosti....vliv technologií a jejich potřebu nepopírám, to bych měla místo počítače břidlicovou tabulku. A naopak kladně hodnotím to, že jste mě svým článkem přiměl k hlubšímu přemýšlení o daném problému. Což je určitě velkým pozitivem Vašeho příspěvku a děkuji Vám za to.