Chatbot EMA
5 skvělé

Herní výukový systém GlassLab

Autor
Bc. Veronika Hnojská
Datum vložení
4. 12. 2018
0 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

analýza výukových výsledků
Argument Wars
Gates Foundation
GlassLab
learning analytics
MacArthur Foundation
Mars Generation One
SimCity

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bc. Veronika Hnojská
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 19. 01. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 23.1.2015

Komentář

Dobrý den,


dovolte mi krátce reagovat na tento text.


Jsem rád, že se někdo opět chopil tématu her ve výuce, dokonce i osvětlil ty "vážné hry". Zdá se mi ale, že se při popisu dopouštíme poměrně závažné chyby přehnaného pedagogizování. V tomto duchu bychom pak zanedlouho mohli číst, že skvělá hra Hide and Seek (jinak nic jiného než naše hra na schovku) je skvělá při výuce matematiky - rozvíjí přece schopnost žáků počítat do deseti - má silný integrační aspekt se vdělávací oblastí Člověk a příroda, protože je hráč nucen využít přírodního úkrytu, hra také nebývale tříbí sociální a interpersonální kompetence, prtože se ve schovce mohou setkat dva hráči zároveň.


Nejde spíše o zoufalou snahu uklidnit se tím, že se děti u počítačů přece jen něco učí, nebo to, že je k počítačům rodiče odloží, že je to k počítačům táhne víc než třeba do přírody, není tak tristní, když se něco učí?


Hezký den vše, čtenářům.


Mr

Bořivoj Brdička 23.1.2015

Komentář

Velmi případný postřeh. My v roli pedagogů se budeme stále více snažit z herního prostředí, které je žákům vlastní, vydolovat, co se dá. Je zřejmé, že se k tomu nesmíme stavět nekriticky. Přesto se asi gamifikaci světa zastavit nepodaří. Glasslab chápu jako předěl ve vývoji serious games. Je to první systém, který aplikoval cloudovou analýzu výsledků. Proto má tento článek podle mě zásadní význam. Měli bychom si na jeho základě udělat představu o dalším vývoji. Asi ho budeme v dalších textech často odkazovat. Tímto bych chtěl Veronice poděkovat za dobrou práci.