Algoritmizace hrou
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
                                        Anotace
Tento článek pojednává a využití počítačové hry na principu adventury ve výuce. Navazuje na článek Didaktické hry ve výuce informatiky, který se zabývá jiným typem hry – hrou akční. Hra uvedená v tomto článku slouží k výuce tématu algoritmizace z RVP G. Zájemci si mohou hru stáhnout a vyzkoušet.
                                            Tento článek pojednává a využití počítačové hry na principu adventury ve výuce. Navazuje na článek Didaktické hry ve výuce informatiky, který se zabývá jiným typem hry – hrou akční. Hra uvedená v tomto článku slouží k výuce tématu algoritmizace z RVP G. Zájemci si mohou hru stáhnout a vyzkoušet.
                                            
                                        
                                                    algoritmický přístup
                                                    1
                                                
                                                
                                                    algoritmizace
                                                    1
                                                
                                                
                                                    Didaktická hra
                                                    1
                                                
                                                
                                                    ICT
                                                    1
                                                
                                                
                                                    Informatika a informační a komunikační technologie
                                                    1
                                                
                                                
                                                    matematická gramotnost
                                                    1
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Ivan Ryant
 - Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
 - Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
 - Datum vzniku: 23. 05. 2013
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
 - Ročník: -
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: článek
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ano
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Z hlediska připravované revize oblasti ICT v RVP je tento článek vhodnou inspirací, jak hravou formou vyučovat algoritmizaci. Nabízí se mi možnost rozvoje matematické gramotnosti, jelikož žáci při algoritmizaci využívají symbolický jazyk (např. Žák Interpretuje symbolický jazyk a chápe jeho vztah k přirozenému jazyku) a pomocí logických myšlenkových pochodů řeší zadání problému (např. Žák řeší problém s využitím matematického aparátu.)