Chatbot EMA
5 skvělé

Zabarvovací brýle

Autor
Naděžda Vogalová
Datum vložení
4. 12. 2018
41 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

brýle
Fyzika
měření
osvětlení
Vernier

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Naděžda Vogalová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 12. 09. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 13.9.2011

Komentář

Článek jsem začal číst se zájmem. Přesah fyziky do chemie je jasný, molekuly ve skle reagují po iniciaci ultrafialovým zářením. Námět je to jistě zajímavý, žáci buďto sami nosí brýle nebo mají ve svém okolí někoho, kdo podobný typ vlastní. Motivace je tak zajištěna. Odborná stránka i stránka technická je také dobře zvládnuta. Naprosto ale postrádám pedagogickou složku. Navrhovaný experiment je zbytečně instruktivní. Žáci jen postupují podle \"kuchařky\". Autorka se tak sama připravuje o možnost rozvíjet vědecké myšlení žáků (tvorbu hypotéz, návrhy jejich ověřování, optimalizaci postupu apod.). Experiment by bylo možné přetavit v duchu problémového vyučování do mnohem přínosnější podoby. Snad se jako čtenáři dočkáme :)

Naděžda Vogalová 18.9.2011

Komentář

Jakou autorka bych ráda reagovala na komentář pana Martina Rouska. Tento návod je takto instruktivní, vzhledem k tomu, že není určen do ruky dětem ale vyučujícím. Kteří jej mohou uchopit dle svého uvážení a také dovedností studentů či žáků s kterými budou pracovat. Jak rozvíjet jaké dovednosti vzniklo v rámci diplomové práce, která by v blízké době také měla být uveřejněna na internetu.


Martin Rusek 18.9.2011

Komentář

Děkuji za upřesnění. Za úvahu by jistě stálo i didaktické zpracování tématu :)