Myšlenkové mapy v edukačním procesu
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Michal Černý
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 16. 09. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Pane kolego, děkuji za Váš inspirativní příspěvek. této problematice jsme se s pár dalšími věnovali před měsícem na blogu. škoda, že Váš příspěvek nereflektuje některé z myšlenek v příspěvcích nebo komentářích. Ve Vašem příspěvku mi chybí vymezení rozdílu pojmová mapa a myšlenková mapa. Zvláště ve školním prostředí je tento rozdíl značný, a to nejen z hlediska hodnocení, ale i z hlediska psaní poznámek touto formou.
Komentář
Rovněž zdarma http://vue.tufts.edu/ Jednoduché, nelimitující, s možností vnořování. Ale jen Anglicky.
Myslím, že myšlenková mapa je nástroj pro vyjádření myšlenky autora, tudíž bez restrikcí.
Pokud je potřeba vyjádřit myšlenky definovaně, je třeba použít nástroje z rodiny UML.
Komentář
Pane Rusku, mohl byste prosím upřesnit, kde na blogu?
Asi by bylo vhodné doplnit, že Monika Černá a Michal Černý napsali o myšlenkových mapách již jeden článek http://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/13181/7-tipu-jak-pouzit-myslenkove-mapy.html/ - oba články spolu souvisí, každý se zaměřuje na něco trochu jiného. V diskusi k prvnímu článku jsem se snažil zmapovat meze, které tento užitečný nástroj nedokáže překročit. Myslím si, že takové vymezení chybí i v druhém článku. Na lécích taky máte napsané jak indikace, tak kontraindikace. Oba články jsou bohužel jednostranně zaujaté a tím i zavádějící.
Komentář
Jde o blog ttady na metodickém portálu - blogy.rvp.cz
Komentář
Díky pane Rusku, ten blog je fakt dost zajímavý.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.