Chatbot EMA
5 skvělé

Nový pohled na osobní vzdělávací prostředí

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
27 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Bloom
Clark
Layton-James
Oblinger
osobní vzdělávací prostředí
Steve Wheeler
virtuální prostředí
Wesch

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 30. 05. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Petr Koubek 31.5.2011

Komentář

Každý??? No to by je škola a edukace, nedej Satan, ještě i mohla začít zajímat a bavit, uvědomujete si to, doktore Brdičko? :)

Bořivoj Brdička 1.6.2011

Komentář

Myslím, že jsem pochopil, co jste chtěl říct. To "každý" celkem hezky do reality vrací ono "mohl". Těšte se na pondělí. Ještě tomu nasadím korunu!

Ivan Ryant 2.6.2011

Komentář

Ne, tomuhle fakt nerozumím: jak mám motivovat studenty, aby dělali něco pro své vzdělání a nekrátili si čas hraním stupidních her nebo tlacháním s kamarády? Jak mám přesvědčit 16-letou dívku, že samoopravný mechanismus protokolu tcp je zajímavější než server líbím-se-ti nebo nové drby na facebooku? Dokud mi tohle někdo nevysvětlí, tak tomu, co píšete, nevěřím.

Bořivoj Brdička 2.6.2011

Komentář

"jak mám motivovat studenty, aby dělali něco pro své vzdělání a nekrátili si čas hraním stupidních her nebo tlacháním s kamarády?"


Sice byl článek o něčem trochu jiném, ale máte pravdu, že to souvisí. Upřímně přiznávám, že přesvědčit 16-letou dívku o významu samoopravného mechanismu protokolu tcp bych neuměl. Sám nejsem schopen jeho výukový význam chápat. Plně si uvědomuji, že je každá rada drahá. Chtěl jsem jen naznačit, že jedinou možností, jak začít úspěšně měnit stávající překonané výukové postupy, je domluvit se. K tomu nám mohou technologie býl značně nápomocné. O tom byl ten článek.


Teprve až většina z nás (včetně společnosti) pochopí, jaké změny jsou potřeba, možná se podaří žáky nasměrovat k poznávání novými metodami. V mnoha případech možná budou připomínat hraní a tlachání!

Mgr. Lenka Říhová 2.6.2011

Komentář

...Doufám, že je to dostatečné doporučení k tomu, abyste se o něj zajímali i vy. Ale nemusíte, od čeho máte mě!...


ano :-), sleduji vás velmi pozorně