Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Sumativní a formativní hodnocení

Autor
Karel Starý
Datum vložení
4. 12. 2018
37 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

autoevaluce
Bloom
evaluace
formativní hodnocení
hodnocení
sumativní hodnocení

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Karel Starý
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 23. 11. 2006
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslava Sedlárová 29.3.2010

Komentář

Souhlasím s formativním hodnocením, a to zvláště u žáků kteří jsou handicapováni. Není správné, aby žák dostával nálepku nešiky, hloupého...Tímto formativním hodnocením repektujeme osobnost žáka a jeho výsledku. Pokud budeme hodnotit negativně, žák nemá chuť do učení a škola ho nebaví. U slovního hodnocení je vždy možno vyzdvyhnout kladné stránky žáka a tím ho povzbudit do další práce. Každý žák má jiné schopnosi a dovednosti a bohužel také možnosti \"strtovací čáru z rodinného prostředí\", a to by nemělo ovlivňovat jeho hodnocení.
Bohužel z praxe vím, že mnoho učitelů formativního hodnocení nevyužívá, stále se přiklání ke klasifikačnímu stupni.