Co má společného budoucnost webu se vzděláváním
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Článek o souvislosti vývoje webu s budoucností školství spojující text Chrise Andersona o problémech současného internetu v online časopise Wired s názory Deana Grooma publikovanými v jeho blogu Design for Learning.
Článek o souvislosti vývoje webu s budoucností školství spojující text Chrise Andersona o problémech současného internetu v online časopise Wired s názory Deana Grooma publikovanými v jeho blogu Design for Learning.
Apple
Dean Groom
facebook
Chris Anderson
iTunes
Tim O'Reilly
web
Wired
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 22. 11. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Martin Rusek
22.11.2010
Komentář
Je milé vidět, že články ze Spomocníka našly další prostor.
Jiří Šperl
22.11.2010
Komentář
Docela chápu, že Groom svůj článek "Konec webu 2.0 nastane 1. ledna 2013" smazal tak brzo po svém uveřejnění. Těšil bych se například na léta 2013-2016, kdy bude vybavenost společnosti digitálními technologiemi na úrovni 1:1. Tedy zvlášť ve školství. Vize je to krásná. I když je pravdou, že v domácnostech mně to zas tak utopistické nepřipadá. Jen u nás doma (2 dospělí a učitelé k tomu:-) + 2 děti: 2 roky a 5 měsíců) se denně využívají dva notebooky a jeden desktop k tomu. To vše v lokální síti. Mobilní telefony s datovými přenosy a připojením k Internetu jsou samozřejmostí.
Na druhou stranu jsem byl potěšen, že se Groom nesnaží být větším vizionářem než je zdrávo. Takže se těším, co bude po roce 2016. Třeba se zase vrátíme ke křídě a učebnici.
Na druhou stranu jsem byl potěšen, že se Groom nesnaží být větším vizionářem než je zdrávo. Takže se těším, co bude po roce 2016. Třeba se zase vrátíme ke křídě a učebnici.
Ondřej Neumajer
23.11.2010
Komentář
V souvislosti s vizí Deana Grooma doporučuji dnešní rozhovor s Ondřejem Štefflem, viz http://aktualne.centrum.c...id=683486. Hovoří vlastně o tom samém, jen O. Šteffl - stejně jako většina českých odborníků - nevnímá potenciál digitálních technologií jako zásadní fenomen, který budoucnost ovlivní.
ON
ON
RNDr. Božena Rytířová
24.11.2010
Komentář
Moji kolegové se dnes bavili o tom, jak jsou rádi, že doma zakazovali internet. Jejich děcka více sportují než ostatní a věnují se ušlechtilým koníčkům. Pokud potřebují něco do školy, dojdou si za otcem do práce na jeho počítač. No já jsem jim to nevymlouvala, i když jejich názor nezastávám. Ono odtrhnout děcko od facebooku asi je těžké, vidím dnes a denně naše studenty ospalé a usínající v hodině, určitě to není tím, že by do noci studovali fyziku.
Bořivoj Brdička
27.11.2010
Komentář
K tomu, o co přichází ten, kdo se dnes vzdělává bez technologií, se nejlépe hodí citát z Prenského: "V nepředstavitelně komplexní budoucnosti však nebude mít sebeinteligentnější jedinec bez přístupu k nástrojům digitálního světa šanci vyrovnat se třeba i méně schopným účastníkům sítě." (viz http://www.spomocnik.cz/i...=2303)
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.