4 zdařilé

Co má společného budoucnost webu se vzděláváním

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4.12.2018
0 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Apple
Dean Groom
facebook
Chris Anderson
iTunes
Tim O'Reilly
web
Wired

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 11. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 22.11.2010

Komentář

Je milé vidět, že články ze Spomocníka našly další prostor.
Jiří Šperl 22.11.2010

Komentář

Docela chápu, že Groom svůj článek "Konec webu 2.0 nastane 1. ledna 2013" smazal tak brzo po svém uveřejnění. Těšil bych se například na léta 2013-2016, kdy bude vybavenost společnosti digitálními technologiemi na úrovni 1:1. Tedy zvlášť ve školství. Vize je to krásná. I když je pravdou, že v domácnostech mně to zas tak utopistické nepřipadá. Jen u nás doma (2 dospělí a učitelé k tomu:-) + 2 děti: 2 roky a 5 měsíců) se denně využívají dva notebooky a jeden desktop k tomu. To vše v lokální síti. Mobilní telefony s datovými přenosy a připojením k Internetu jsou samozřejmostí.

Na druhou stranu jsem byl potěšen, že se Groom nesnaží být větším vizionářem než je zdrávo. Takže se těším, co bude po roce 2016. Třeba se zase vrátíme ke křídě a učebnici.
Ondřej Neumajer 23.11.2010

Komentář

V souvislosti s vizí Deana Grooma doporučuji dnešní rozhovor s Ondřejem Štefflem, viz http://aktualne.centrum.c...id=683486. Hovoří vlastně o tom samém, jen O. Šteffl - stejně jako většina českých odborníků - nevnímá potenciál digitálních technologií jako zásadní fenomen, který budoucnost ovlivní.

ON
RNDr. Božena Rytířová 24.11.2010

Komentář

Moji kolegové se dnes bavili o tom, jak jsou rádi, že doma zakazovali internet. Jejich děcka více sportují než ostatní a věnují se ušlechtilým koníčkům. Pokud potřebují něco do školy, dojdou si za otcem do práce na jeho počítač. No já jsem jim to nevymlouvala, i když jejich názor nezastávám. Ono odtrhnout děcko od facebooku asi je těžké, vidím dnes a denně naše studenty ospalé a usínající v hodině, určitě to není tím, že by do noci studovali fyziku.
Bořivoj Brdička 27.11.2010

Komentář

K tomu, o co přichází ten, kdo se dnes vzdělává bez technologií, se nejlépe hodí citát z Prenského: "V nepředstavitelně komplexní budoucnosti však nebude mít sebeinteligentnější jedinec bez přístupu k nástrojům digitálního světa šanci vyrovnat se třeba i méně schopným účastníkům sítě." (viz http://www.spomocnik.cz/i...=2303)