Vánoční tradice v Čechách III - varianta pro 3. - 5. ročník ZŠ
Autor
Pémová, Mgr. Šilingová, Bc. Sýkorová
Vložil
Kristýna Zítková
Datum vložení
28. 10. 2020
4
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
V tomto vzdělávacím programu se zaměříme na poznávání tradic a kultur. Důraz bude kladen na uchování si vztahu k vlastní identitě, kultuře, tradicím a podpora zájmu žáků o specifika vlastního regionu, rozvoj estetického cítění a rozvoj pozitivního vztahu k výtvarnému umění, podpora vzdělávacích projektů zaměřených na poznávání historie, tradic a kultur. Cílem tohoto vzdělávacího programu je probudit v žácích touhu po poznání a udržování starých českých vánočních tradic. Program je sestaven v rozsahu šestnácti vyučovacích hodin. Tyto jsou rozděleny do čtyř samostatných bloků: 1. Vánoční zvyky a tradice – 4 hodiny 2. Vánoční dárky – 3 hodiny 3. Vánoční stromečky – 5 hodin 4. Vánoční pečení – 4 vyučovací hodiny Všechny bloky probíhají v interiéru. Většina z nich je v místnostech, pohybová aktivita v tělocvičně. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
V tomto vzdělávacím programu se zaměříme na poznávání tradic a kultur. Důraz bude kladen na uchování si vztahu k vlastní identitě, kultuře, tradicím a podpora zájmu žáků o specifika vlastního regionu, rozvoj estetického cítění a rozvoj pozitivního vztahu k výtvarnému umění, podpora vzdělávacích projektů zaměřených na poznávání historie, tradic a kultur. Cílem tohoto vzdělávacího programu je probudit v žácích touhu po poznání a udržování starých českých vánočních tradic. Program je sestaven v rozsahu šestnácti vyučovacích hodin. Tyto jsou rozděleny do čtyř samostatných bloků: 1. Vánoční zvyky a tradice – 4 hodiny 2. Vánoční dárky – 3 hodiny 3. Vánoční stromečky – 5 hodin 4. Vánoční pečení – 4 vyučovací hodiny Všechny bloky probíhají v interiéru. Většina z nich je v místnostech, pohybová aktivita v tělocvičně. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
klíčové kompetence
klíčové kompetence
metodika
metodika
pracovní sešit
tradice
tradice
Vánoce
Vánoce
vyrábění
vyrábění
výukový program
vzdělávací program
vzdělávací program
zvyky
zvyky
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Pémová, Mgr. Šilingová, Bc. Sýkorová
- Publikoval: Kristýna Zítková
- Datum vložení do systému: 28. 10. 2020
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 4. až 5. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.