Fyziologie rostlin: Fotosyntéza – pracovní list
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Fyziologie rostlin - Fotosyntéza (pracovní list) Vzdělávací oblast dle RVP: Biologie rostlin Obor (oblast): Biologie Vzdělávací obsah: Botanika Učivo: Fyziologie rostlin Téma hodiny (obsah, jehož prostřednícím máme dosáhnout cíl): Fotosyntéza Konkrétní cíle hodiny: Žák: - porozumí principu fotosyntézy - popíše podmínky pro její průběh - rozliší fáze fotosyntézy a místo v buňkách, kde probíhají - na základě vnějších podmínek vyvodí, zda jsou příhodné pro její průběh či nikoliv Očekávaný výstup dle RVP: Žák: zhodnotí rostliny jako primární producenty biomasy Třída resp. věková skupina žáků: 1. ročník vyššího stupně gymnázia (SŠ), žáci 15-16 let Potřebné pomůcky (materiálně didaktické): - vytištěné pracovní listy nebo uložené ve sdíleném prostředí (v případě práce online) Aplikace a technologie: - PC nebo tablet (v případě, že žáci vyplňují pracovní list elektronicky) Použité zdroje informací : - JELÍNEK, Jan; ZICHÁČEK, Vladimír. Biologie pro gymnázia. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2006, ISBN 80-7182-217-5. - ROSYPAL, Stanislav a kol. Nový přehled biologie. Praha: Scientia, 2003, ISBN 80-7183-268-5. Integrace v rámci RVP: Environmentální výchova Integrace se životem žáka: Vztah k životnímu prostředí, ochrana rostlin, vytváření vhodných podmínek pro pěstování pokojových či skleníkových rostlin Organizace výuky: - skupinová nebo individuální výuka - výuka ve třídě nebo odborné učebně - domácí příprava (samostatná práce, distanční výuka) - vyučovací hodina Metody výuky: - práce s textem - řešení problému - práce s on-line zdroji Typ vyučovací hodiny (didaktická funkce): - spolupráce žáků ve skupině - opakování vědomostí a dovedností - použití vědomostí a dovedností - smíšený účel – hodina plní několik didaktických funkcí Součást výstupu: - pracovní list
Fyziologie rostlin - Fotosyntéza (pracovní list) Vzdělávací oblast dle RVP: Biologie rostlin Obor (oblast): Biologie Vzdělávací obsah: Botanika Učivo: Fyziologie rostlin Téma hodiny (obsah, jehož prostřednícím máme dosáhnout cíl): Fotosyntéza Konkrétní cíle hodiny: Žák: - porozumí principu fotosyntézy - popíše podmínky pro její průběh - rozliší fáze fotosyntézy a místo v buňkách, kde probíhají - na základě vnějších podmínek vyvodí, zda jsou příhodné pro její průběh či nikoliv Očekávaný výstup dle RVP: Žák: zhodnotí rostliny jako primární producenty biomasy Třída resp. věková skupina žáků: 1. ročník vyššího stupně gymnázia (SŠ), žáci 15-16 let Potřebné pomůcky (materiálně didaktické): - vytištěné pracovní listy nebo uložené ve sdíleném prostředí (v případě práce online) Aplikace a technologie: - PC nebo tablet (v případě, že žáci vyplňují pracovní list elektronicky) Použité zdroje informací : - JELÍNEK, Jan; ZICHÁČEK, Vladimír. Biologie pro gymnázia. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2006, ISBN 80-7182-217-5. - ROSYPAL, Stanislav a kol. Nový přehled biologie. Praha: Scientia, 2003, ISBN 80-7183-268-5. Integrace v rámci RVP: Environmentální výchova Integrace se životem žáka: Vztah k životnímu prostředí, ochrana rostlin, vytváření vhodných podmínek pro pěstování pokojových či skleníkových rostlin Organizace výuky: - skupinová nebo individuální výuka - výuka ve třídě nebo odborné učebně - domácí příprava (samostatná práce, distanční výuka) - vyučovací hodina Metody výuky: - práce s textem - řešení problému - práce s on-line zdroji Typ vyučovací hodiny (didaktická funkce): - spolupráce žáků ve skupině - opakování vědomostí a dovedností - použití vědomostí a dovedností - smíšený účel – hodina plní několik didaktických funkcí Součást výstupu: - pracovní list
autotrofní výživa
fotosyntéza
fototrofní výživa
fyziologie rostlin
chlorofyl
chloroplast
intenzita fotosyntézy
primární fáze fotosyntézy
rostlinná barviva
sekundární fáze fotosyntézy
význam fotosyntézy
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Brzósková
- Poskytovatel: ICT a digitální výuka
- Datum vložení do systému: 11. 08. 2022
- Datum vzniku: 31. 05. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: Střední škola
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: webová stránka
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Přírodopis a Biologie
- Gramotnost: přírodovědná
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.