PRŮVODCE ŘEDITELE ŠKOLY při práci se školním poradenským pracovištěm
Autor
Zemánková Dana, Rudyncová Katarína, Svačinová Elefteria, Škapová
Vložil
Petr Naske
Datum vložení
25. 7. 2022
24
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Metodická příručka PRŮVODCE ŘEDITELE ŠKOLY při práci se školním poradenským pracovištěm vznikla jako přirozená tečka závěru projektu Rozvoj rovného přístupu ve vzdělávání ve městě Ostrava III, který realizuje Magistrát města Ostravy v období 2019–2022. Metodici projektu RRP OV III pro školní psychology, speciální pedagogy, sociální pedagogy a školní asistenty postupně po návštěvách škol docházeli k nápadu, že bude přínosem pro další rozvoj a profesní růst pedagogického týmu ŠPP, aby ředitelé škol měli k dispozici přehledně odpovědi na nejčastější praktické otázky fungování ŠPP. Jako pozitivní zpětnou vazbu vnímáme při spolupráci s řediteli škol a týmy ŠPP partnerských škol aktivní zájem při sestavování obsahu průvodce nebo jejich doporučení, aby metodiku řízení ŠPP měl k dispozici každý začínající ředitel školy. Co je obsahem příručky? - Souhrn nejčastějších otázek a odpovědí na možnosti vedení týmu školního poradenského pracoviště. - Doporučení pro stanovení konkrétní náplně práce členům týmu. - Nastavení pravidel fungování týmu. - Zdůrazněna úloha školního psychologa při formování osobnosti žáka v jeho rozvoji emočních a sociálních dovedností. - Úloha školního psychologa při formování kompetencí učitelů zvládat situace u žáků s rizikovým chováním ve výuce.
Metodická příručka PRŮVODCE ŘEDITELE ŠKOLY při práci se školním poradenským pracovištěm vznikla jako přirozená tečka závěru projektu Rozvoj rovného přístupu ve vzdělávání ve městě Ostrava III, který realizuje Magistrát města Ostravy v období 2019–2022. Metodici projektu RRP OV III pro školní psychology, speciální pedagogy, sociální pedagogy a školní asistenty postupně po návštěvách škol docházeli k nápadu, že bude přínosem pro další rozvoj a profesní růst pedagogického týmu ŠPP, aby ředitelé škol měli k dispozici přehledně odpovědi na nejčastější praktické otázky fungování ŠPP. Jako pozitivní zpětnou vazbu vnímáme při spolupráci s řediteli škol a týmy ŠPP partnerských škol aktivní zájem při sestavování obsahu průvodce nebo jejich doporučení, aby metodiku řízení ŠPP měl k dispozici každý začínající ředitel školy. Co je obsahem příručky? - Souhrn nejčastějších otázek a odpovědí na možnosti vedení týmu školního poradenského pracoviště. - Doporučení pro stanovení konkrétní náplně práce členům týmu. - Nastavení pravidel fungování týmu. - Zdůrazněna úloha školního psychologa při formování osobnosti žáka v jeho rozvoji emočních a sociálních dovedností. - Úloha školního psychologa při formování kompetencí učitelů zvládat situace u žáků s rizikovým chováním ve výuce.
inkluze
sociální pedagog
školní poradenské pracoviště
školní psycholog
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Zemánková Dana, Rudyncová Katarína, Svačinová Elefteria, Škapová
- Publikoval: Petr Naske
- Datum vložení do systému: 25. 07. 2022
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: Nelze určit
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.